STUDY OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS PERSONALITY IN PRE-PROFILE TRAINING EDUCATIONAL PROCESS USING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
STUDY OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS PERSONALITY IN PRE-PROFILE TRAINING EDUCATIONAL PROCESS USING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY
ИССЛЕДОВАНИЯ ЛИЧНОСТИ УЧЕНИКОВ В ДОПРОФИЛЬНОЙ ПОДГОТОВКЕ В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ С ПРИМЕНЕНИЕМ СРЕДСТВ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ОБУЧЕНИЯ В УЧЕБНО-ВОСПИТАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ У ДОПРОФІЛЬНІЙ ПІДГОТОВЦІ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ У ДОПРОФІЛЬНІЙ ПІДГОТОВЦІ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ |
|
Creator |
Bisirkin, Petro M.
|
|
Subject |
pre-profile training; diagnostic tools; research identity; information and communication technology
допрофильная подготовка; диагностические средства; исследования личности; информационно-коммуникационные технологии допрофільна підготовка; діагностичні засоби; дослідження особистості; інформаційно-комунікаційні технології |
|
Description |
The article deals with the study of students personality while pre-profile training educational process in secondary schools using information and communication technology. Application of psycho-pedagogical diagnosis in the final period of pre-profile training is performed, taking into account the syllogism of the individuality and specialized education in secondary schools, the definition of training motivation, creative and intellectual abilities, certain innate personality traits, motivation-emotional, practical, information compounds of pre-profile classes students individuality.
В статье рассматриваются особенности исследования личности учеников в условиях допрофильной подготовки в общеобразовательных учебных заведениях с применением средств информационно-коммуникационных технологий обучения в учебно-воспитательном процессе. Применениe в итоговый период допрофильной подготовки средств психолого-педагогического диагностирования, осуществляется, с учетом силлогизма индивидуальности и профильности обучения в условиях общеобразовательной школы, определения мотивации обучения, творческих и интеллектуальных способностей, врожденных определенных личностных качеств и мотивационно-эмоционально ценностной, практической и информационной составных личности учащихся допрофильних классов. У статті розглядаються особливості дослідження особистості учнів в умовах допрофільної підготовки у загальноосвітніх навчальних закладах із застосуванням засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчання у навчально-виховному процесі. Застосування у підсумковий період допрофільної підготовки засобів психолого-педагогічного діагностування, здійснюється, з урахуванням силогізму індивідуальності та профільності навчання в умовах загальноосвітньої школи, визначення мотивації навчання, творчих та інтелектуальних здібностей, природженості певних особистісних якостей та мотиваційно-емоційно-ціннісної, практичної й інформаційної складових особистості учнів допрофільних класів. У статті розглядаються особливості дослідження особистості учнів в умовах допрофільної підготовки у загальноосвітніх навчальних закладах із застосуванням засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчання у навчально-виховному процесі. Застосування у підсумковий період допрофільної підготовки засобів психолого-педагогічного діагностування, здійснюється, з урахуванням силогізму індивідуальності та профільності навчання в умовах загальноосвітньої школи, визначення мотивації навчання, творчих та інтелектуальних здібностей, природженості певних особистісних якостей та мотиваційно-емоційно-ціннісної, практичної й інформаційної складових особистості учнів допрофільних класів. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-10-04
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/308
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 18, No 4 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 18, No 4 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 18, No 4 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 18, No 4 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/308/287
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Petro M. Bisirkin
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|