ВІРТУАЛЬНИЙ КЛАС ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ВІРТУАЛЬНИЙ КЛАС ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ
ВІРТУАЛЬНИЙ КЛАС ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ VIRTUAL CLASS FOR ORGANIZATION OF PUPILS INDIVIDUAL TEACHING ВИРТУАЛЬНЫЙ КЛАСС ДЛЯ ОРГАНИЗАЦИИ ИНДИВИДУАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ УЧНЕНИКОВ |
|
Creator |
Lytvynova, Svitlana G.
|
|
Subject |
virtual class-room; computer-oriented educational environment; ICT; conferencing; web-conference; individual studies
віртуальний клас; комп’ютерно-орієнтовне навчальне середовище; ІКТ; конференц-зв’язок; веб-конференція; індивідуальне навчання виртуальный класс; компьютерно-ориенторованная учебная среда; ИКТ; конференц-связь; веб-конференция; индивидуальное обучение — |
|
Description |
У статті піднімається проблема модернізації індивідуального навчання учнів сучасними засобами комп’ютерно-орієнтовного навчального середовища. Дається визначення поняття віртуального класу, аналізуються можливі системи очного навчання учнів з використанням ІКТ. Визначено місце віртуального класу серед сучасних комп’ютерно-орієнтовних засобів навчання; поняття відео- конференції і веб-конференції, онлайн- семінари, описується модель інтеграції віртуального класу у навчально-виховний процес. У роботі представлено дослідження віртуального класу як комп’ютерно-орієнтовного навчального середовища.
У статті піднімається проблема модернізації індивідуального навчання учнів сучасними засобами комп’ютерно-орієнтовного навчального середовища. Дається визначення поняття віртуального класу, аналізуються можливі системи очного навчання учнів з використанням ІКТ. Визначено місце віртуального класу серед сучасних комп’ютерно-орієнтовних засобів навчання; поняття відео- конференції і веб-конференції, онлайн- семінари, описується модель інтеграції віртуального класу у навчально-виховний процес. У роботі представлено дослідження віртуального класу як комп’ютерно-орієнтовного навчального середовища. In the article the problem of modernization of individual studies of students rises by modern facilities of computer-reference educational environment. The criteria of determination of level of ІКТ-компетентності of teachers-предметників which work with a virtual class are given, the model of integration of virtual class is described in an educational-educate process. Research of virtual class is in-process presented as a computer-reference educational environment. В статье поднимается проблема модернизации индивидуального обучения учеников современными средствами компьютерно-ориентированной учебной среды. Дается определение понятия виртуального класса, его характеристика, анализируются возможности обучения с использованием ИКТ. Определено место виртуального класса в среде современных компьютерно-ориентированных средств обучения; понятия видеоконференции, веб-конференции, онлайн-семинары, описывается модель интеграции виртуального класса в учебно-воспитательный процесс. В работе представлено исследование виртуального класса как компьютерно-ориентированной учебной среды. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2011-03-15
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/332
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 21, No 1 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 21, No 1 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 21, No 1 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 21, No 1 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/332/371
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Svitlana G. Lytvynova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|