СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ
СОВРЕМЕННЫЕ ПОДХОДЫ К ИСПОЛЬЗОВАНИЮ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ОБУЧЕНИИ ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ БУДУЩИХ ФИЛОЛОГОВ MODERN APPROACHES TO THE USAGE OF INFORMATION TECHNOLOGIES IN TEACHING ENGLISH TO FUTURE PHILOLOGISTS |
|
Creator |
Sharyi, Dmytro Yu.
|
|
Subject |
інформаційні технології; мультимедія-засоби; професійна компетентність; освітня система; освітнє середовище
информационные технологии; мультимедиа-средства; профессиональная компетентность; образовательная система; образовательная среда informational technologies; multimedia means; professional competence; educational system; educational environment |
|
Description |
Статтю присвячено висвітленню проблеми сучасних підходів до використання інформаційних технологій у навчанні англійської мови майбутніх філологів. Використання зазначених технологій у процесі формування професійної компетентності студентів лінгвістичних спеціальностей зумовлене необхідністю модернізації освіти й розроблення нових стратегій її розвитку, а також реалізації обґрунтованих змін стратегії вищої освіти. У статті розглядаються такі аспекти використання мультимедійних засобів у навчальному процесі, як самостійна робота студентів, навчання різних видів мовленнєвої діяльності, всебічний контроль під час занять з англійської мови. Увагу зосереджено на необхідності використання інформаційних технологій для підвищення ефективності процесу навчання.
Статья посвящена освещению проблемы использования современных подходов к использованию информационных технологий в обучении английскому языку будущих филологов. Использование указанных технологий в процессе формирования профессиональной компетентности студентов лингвистических специальностей обусловлено необходимостью модернизации образования и разработки новых стратегий его развития, а также реализации обоснованных изменений стратегии высшего образования. В статье рассматриваются такие аспекты использования мультимедийных средств в учебном процессе, как самостоятельная работа студентов, обучение разным видам речевой деятельности, всесторонний контроль во время занятий по английскому языку. Внимание сосредоточено на необходимости использования информационных технологий для повышения эффективности процесса обучения. The article deals with the highlighting of the problem of modern approaches to information technologies usage in teaching English to future philologists. The usage of these technologies in the process of formation of professional competence of students of linguistic specialties is conditioned by the necessity of education modernization and working out new strategies of its development as well as realization of grounded changes in higher education strategies. Such aspects of multimedia technologies usage in the educational process as students’ individual work, teaching different kinds of speech activity, control at English classes are studied in the paper. Attention is focused on the necessity of information technologies usage for increasing effectiveness of the educational process. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-04-19
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/809
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 34, No 2 (2013); 84-90
Информационные технологии и средства обучения; Vol 34, No 2 (2013); 84-90 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 34, No 2 (2013); 84-90 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 34, No 2 (2013); 84-90 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/809/599
|
|
Rights |
Copyright (c) 2013 Dmytro Yu. Sharyi
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|