ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
A FUNCTIONAL MODEL OF COMPUTER-ORIENTED LEARNING ENVIRONMENT OF A POST-DEGREE PEDAGOGICAL EDUCATION ФУНКЦИОНАЛЬНАЯ МОДЕЛЬ КОМПЬЮТЕРНО ОРИЕНТИРОВАННОЙ УЧЕБНОЙ СРЕДЫ ЗАВЕДЕНИЯ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ |
|
Creator |
Kolos, Kateryna R.
|
|
Subject |
функціональна модель; комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище закладу післядипломної педагогічної освіти; підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; персонал; слухач; інформаційно-комунікаційні технології; завдання; функції
functional model; computer-oriented learning environment of a post-degree pedagogical education; professional development of teaching staff; the staff; the listener; information and communication technologies; tasks; functions функциональная модель; компьютерно ориентированная учебная среда заведения последипломного педагогического образования; повышение квалификации педагогических кадров; персонал; слушатель; информационно-коммуникационные технологии; задания; функции |
|
Description |
У дослідженні обґрунтовано необхідність системного вивчення функціонування комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти; визначено поняття «функціональна модель комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти»; побудовано функціональну модель комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти відповідно до функцій господарського, інформаційно-комунікаційно технологічного, академічного, адміністративного персоналу й особливостей підготовки слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.
The study substantiates the need for a systematic study of the functioning of computer-oriented learning environment of a post-degree pedagogical education; it is determined the definition of “functional model of computer-oriented learning environment of a post-degree pedagogical education”; it is built a functional model of computer-oriented learning environment of a post-degree pedagogical education in accordance with the functions of business, information and communication technology, academic, administrative staff and peculiarities of training courses teachers. В исследовании обоснована необходимость системного изучения функционирования компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования; определено понятие «функциональная модель компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования»; построено функциональную модель компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования в соответствии с функциями хозяйственного, информационно-коммуникационно технологического, академического, административного персонала и особенностей подготовки слушателей курсов повышения квалификации педагогических кадров. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-06-04
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
application/pdf |
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1072
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 41, No 3 (2014); 70-82
Информационные технологии и средства обучения; Vol 41, No 3 (2014); 70-82 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 41, No 3 (2014); 70-82 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 41, No 3 (2014); 70-82 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1072/804
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1072/780 |
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Kateryna R. Kolos
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|