ДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
DIDACTIC PRINCIPLES OF DEVELOPMENT OF TEACHER INFORMATIVE COMPETENCE IN THE SYSTEM OF POST GRADUATE PEDAGOGICAL EDUCATION ДИДАКТИЧЕСКИЕ ПРИНЦИПЫ РАЗВИТИЯ ИНФОРМАЦИОННОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧИТЕЛЯ В СИСТЕМЕ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ ДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ |
|
Creator |
Hrabovskyi, Petro P.
|
|
Subject |
andragogy; andragogical principles; teacher informative competence; differentiated approach
андрагогика; андрагогические принципы; информационная компетентность учителя; дифференцированный подход андрагогіка; андрагогічні принципи; інформаційна компетентність вчителя; диференційований підхід |
|
Description |
У статті на основі аналізу принципів організації процесу навчання у вищій школі обґрунтовано доцільність використання андрагогічних принципів і принципу диференційованого підходу для забезпечення процесу розвитку інформаційної компетентності вчителя загальноосвітнього навчального закладу під час підвищення кваліфікації в системі післядипломної педагогічної освіти.
In the article, on the basis of analysis of organization studies process principles at higher school, the advisability of andragogocal principles and principle of the differentiated approach used for providing the process of teachers’ informative competence development in general educational establishment during in-service teachers’ training in the system of post graduate pedagogical education is grounded. В статье на основе анализа принципов организации процесса учебы в высшей школе обоснована целесообразность использования андрагогических принципов и принципа дифференцированного подхода для обеспечения процесса развития информационной компетентности учителя общеобразовательного учебного заведения во время повышения квалификации в системе последипломного педагогического образования. У статті на основі аналізу принципів організації процесу навчання у вищій школі обґрунтовано доцільність використання андрагогічних принципів і принципу диференційованого підходу для забезпечення процесу розвитку інформаційної компетентності вчителя загальноосвітнього навчального закладу під час підвищення кваліфікації в системі післядипломної педагогічної освіти. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-07-13
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/11
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 9, No 1 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 9, No 1 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 9, No 1 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 9, No 1 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/11/1
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Petro P. Hrabovskyi
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|