THE METHODOLOGY OF USING A VIRTUAL LEARNING ENVIRONMENT IN THE INSTITUTIONS OF POSTGRADUATE TEACHER EDUCATION
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THE METHODOLOGY OF USING A VIRTUAL LEARNING ENVIRONMENT IN THE INSTITUTIONS OF POSTGRADUATE TEACHER EDUCATION
МЕТОДИКА ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ВИРТУАЛЬНОЙ УЧЕБНОЙ СРЕДЫ В УЧРЕЖДЕНИЯХ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАКЛАДАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАКЛАДАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ |
|
Creator |
Samoilenko, Oleksandr M.
Zhurakhovskyi, Yevhen D. |
|
Subject |
educational web-resources; virtual learning environment; distance learning; postgraduate teacher education
образовательные веб-ресурсы; виртуальная учебная среда; дистанционное обучение; последипломное педагогическое образование освітні веб-ресурси; віртуальне навчальне середовище; дистанційне навчання; післядипломна педагогічна освіта |
|
Description |
The article summarizes the experience of educational web-resources creating in the postgraduate teacher-training institutions. There were considered the overall scientific and methodological approaches to the use of virtual web-based educational environment for support of distance learning in higher educational institutions of Ukraine.
В статье обобщен опыт создания образовательных веб-ресурсов последипломных педагогических учебных заведений. Рассмотрены общие научно-методические подходы к использованию виртуальных веб-ориентированных образовательных сред для поддержки дистанционной формы обучения в высших учебных заведениях Украины. У статті узагальнено досвід створення освітніх веб-ресурсів післядипломних педагогічних навчальних закладів. Розглянуто загальні науково-методичні підходи до використання віртуальних веб-орієнтованих освітніх середовищ для підтримки дистанційної форми навчання у вищих навчальних закладах України. У статті узагальнено досвід створення освітніх веб-ресурсів післядипломних педагогічних навчальних закладів. Розглянуто загальні науково-методичні підходи до використання віртуальних веб-орієнтованих освітніх середовищ для підтримки дистанційної форми навчання у вищих навчальних закладах України. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-03
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/32
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 9, No 1 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 9, No 1 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 9, No 1 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 9, No 1 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/32/20
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Oleksandr M. Samoilenko, Yevhen D. Zhurakhovskyi
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|