THE PROBLEM OF INFORMATION EDUCATIONAL TECHNOLOGIES IMPLEMENTATION IN THE CONTEXT OF SCIENTIFIC LABOUR MANAGEMENT
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THE PROBLEM OF INFORMATION EDUCATIONAL TECHNOLOGIES IMPLEMENTATION IN THE CONTEXT OF SCIENTIFIC LABOUR MANAGEMENT
ПРОБЛЕМА ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ НАУКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ ПРОБЛЕМА ВНЕДРЕНИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В КОНТЕКСТЕ НАУЧНОЙ ОРГАНИЗАЦИИ ТРУДА ПРОБЛЕМА ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ НАУКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ |
|
Creator |
Anishchenko, Olena V.
|
|
Subject |
scientific labour management; information educational technologies; healthsaving environment of educational establishment
научная организация труда; информационные образовательные технологии; здоровьесберегающая среда учебного заведения наукова організація праці; інформаційні технології навчання; здоров’язберігаюче середовище навчального закладу |
|
Description |
The article contains the analysis of the problem of implementation of information educational technologies into the educational process of general and professional educational establishments of Ukraine. Coming positions of scientific organization of labour from positive and negative descriptions of process of informatization of education are grounded.
Статья содержит анализ проблемы внедрения информационных образовательных технологий в учебный процесс общеобразовательных и профессиональных учебных заведений Украины. Исходя из положений научной организации труда, обоснованы положительные и отрицательные характеристики процесса информатизации образования. Статтю присвячено аналізу проблеми запровадження інформаційних технологій навчання в педагогічний процес вітчизняних закладів освіти. Виходячи з позицій наукової організації праці, обґрунтовано позитивні й негативні характеристики інформатизації освітньої галузі. Статтю присвячено аналізу проблеми запровадження інформаційних технологій навчання в педагогічний процес вітчизняних закладів освіти. Виходячи з позицій наукової організації праці, обґрунтовано позитивні й негативні характеристики інформатизації освітньої галузі. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/165
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 4, No 3 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 4, No 3 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/165/151
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Olena V. Anishchenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|