THE MODEL OF THE «HISTORY OF PEDAGOGICS» COURSE LEARNING PROCESS WITH USING THE MULTIMEDIA ENCYCLOPAEDIA
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THE MODEL OF THE «HISTORY OF PEDAGOGICS» COURSE LEARNING PROCESS WITH USING THE MULTIMEDIA ENCYCLOPAEDIA
МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ» З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ЕНЦИКЛОПЕДІЇ МОДЕЛЬ ПРОЦЕССА ИЗУЧЕНИЯ КУРСА «ИСТОРИЯ ПЕДАГОГИКИ» С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ МУЛЬТИМЕДИЙНОЙ ЭНЦИКЛОПЕДИИ МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ» З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ЕНЦИКЛОПЕДІЇ |
|
Creator |
Petukhova, Liubov Ye.
|
|
Subject |
information communication technologies; professional preparation of teachers; primary education; preschool education; information communication pedagogical environment
информационно-коммуникационные технологии; профессиональная подготовка учителей; начальное образование; дошкольное образование; информационно-коммуникационная педагогическая среда інформаційно-комунікаційні технології; професійна підготовка вчителів; початкова освіта; дошкільна освіта; інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище |
|
Description |
The article is devoted to researching the question of the effective use of information communication technologies in the process of professional preparation of future teachers of primary and preschool education. The outgoing positions of effective organization of educational process and elements of model of construction the «History of pedagogics» course on the basis of using the information communication pedagogical environment are presented.
Статья посвящена исследованию вопроса эффективного использования информационно-коммуникационных технологий в процессе профессиональной подготовки будущих учителей начального и дошкольного образования. Представлены исходные положения эффективной организации учебного процесса и элементы модели построения курса «История педагогики» на основе использования информационно-коммуникационной педагогической среды. Стаття присвячена дослідженню питань ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів початкової і дошкільної освіти. Представлено вихідні положення ефективної організації навчального процесу та елементи моделі побудови курсу «Історія педагогіки» на основі використання інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища. Стаття присвячена дослідженню питань ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів початкової і дошкільної освіти. Представлено вихідні положення ефективної організації навчального процесу та елементи моделі побудови курсу «Історія педагогіки» на основі використання інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-09-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/264
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 3, No 2 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 3, No 2 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/264/250
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Liubov Ye. Petukhova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|