ВОЗМОЖНОСТИ И ЗАДАЧИ РЕИНЖИНИРИНГА ПРОЦЕССОВ, ПРОТЕКАЮЩИХ НА КАФЕДРЕ ВЫСШЕГО УЧЕБНОГО ЗАВЕДЕНИЯ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ВОЗМОЖНОСТИ И ЗАДАЧИ РЕИНЖИНИРИНГА ПРОЦЕССОВ, ПРОТЕКАЮЩИХ НА КАФЕДРЕ ВЫСШЕГО УЧЕБНОГО ЗАВЕДЕНИЯ
POSSIBILITIES AND TASKS OF REENGINEERING PROCESSES OCCURRING AT THE DEPARTMENT OF HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENT МОЖЛИВОСТІ І ЗАДАЧІ РЄІНЖИНІРИНГА ПРОЦЕСІВ, ЩО ПРОТІКАЮТЬ НА КАФЕДРІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ |
|
Creator |
Meteshkin, Kostiantyn O.
Pomortseva, Olena Ye. |
|
Subject |
реинжиниринг; образовательный процесс; декомпозиция; кибернетическая педагогика; система поддержки решения
reengineering; educational process; decomposition; cybernetic pedagogics; system of support of the decision реінжиніринг; освітній процес; декомпозиція; кібернетична педагогіка; система підтримки рішення |
|
Description |
Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена проблемами, сложившимися в системе высшего образования. Большая часть как теоретических, так и практических разработок на сегодняшний день предусматривают постепенное внесение изменений в образовательный процесс. Реалии современности таковы, что в настоящий момент необходим коренной пересмотр подходов совершенствования как самого образовательного процесса, так и сопутствующих ему процессов. Предложено использование системы поддержки образовательных процессов, протекающих на кафедре, что в свою очередь кардинально и одномоментно изменяет в лучшую сторону сам образовательный процесс.
Relevance of the material presented in the article is conditioned by the problems that emerged in the higher education system. Today most of theoretical and practical developments allow for gradual changes in the educational process. Contemporary realities require a fundamental review of the approaches to improving of both the educational process and its associated processes. Proposed the use of educational processes supporting system that take place at the department and change the educational process for the better. Актуальність матеріалу, наведеного у статті, обумовлена проблемами, що склалися в системі вищої освіти. Велика частина як теоретичних, так і практичних розробок на сьогоднішній день передбачає поступове внесення змін в освітній процес. Реалії сучасності такі, що зараз необхідний корінний перегляд підходів щодо вдосконалення як самого освітнього процесу, так і супроводжуючих процесів. Запропоновано використання системи підтримки освітніх процесів, що протікають на кафедрі, що, у свою чергу, кардинально і одномоментно змінює в кращу сторону сам освітній процес. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-06-22
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/817
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 35, No 3 (2013); 46-53
Информационные технологии и средства обучения; Vol 35, No 3 (2013); 46-53 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 35, No 3 (2013); 46-53 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 35, No 3 (2013); 46-53 2076-8184 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/817/614
|
|
Rights |
Copyright (c) 2013 Kostiantyn O. Meteshkin, Olena Ye. Pomortseva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|