FEATURES OF TECHNOLOGIES CREATE INTERACTIVE ELECTRONIC DOCUMENT FOR SUPPORT OF LABORATORY PRACTICAL PHYSICS
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
FEATURES OF TECHNOLOGIES CREATE INTERACTIVE ELECTRONIC DOCUMENT FOR SUPPORT OF LABORATORY PRACTICAL PHYSICS
ОСОБЕННОСТИ ТЕХНОЛОГИИ СОЗДАНИЯ ИНТЕРАКТИВНОГО ЭЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТА ДЛЯ СОПРОВОЖДЕНИЯ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМА ПО ФИЗИКЕ ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТА ДЛЯ СУПРОВОДУ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ З ФІЗИКИ |
|
Creator |
Meleshko, Mykola A.
Slіpukhіna, Іryna A. Chernetskyi, Іhor S. Kubai, Yulyia V. |
|
Subject |
flashbook; flipbook; laboratory practical physics; information technology competence; future engineer; digital laboratory
флэш-тетрадь; флипбук; лабораторный практикум по физике; информационно-технологическая компетентность; будущий инженер; цифровая лаборатория флеш-зошит; фліпбук; лабораторний практикум з фізики; інформаційно-технологічна компетентність; майбутній інженер; цифрова лабораторія |
|
Description |
The article discusses the content of the «flash-book» construct, defining its properties and possible components. There are presented some examples of components programming steps of “authoring flash – book”, considered the possibility of using such an electronic document to optimize the learning process at the Technical University in the performance of laboratory training on general physics. The technique of its using to provide individualized approach to learning and the use of various experimental base from classical to digital equipment laboratories is proposed. It was carried out the analysis of ways to improve such interactive electronic document for the development of information technology competence of engineering students.
Статья посвящена рассмотрению содержания конструкта «флэш-тетрадь», определению его свойств и возможных компонентов. Приведены примеры некоторых этапов программирования компонентов авторской флэш-тетради. Рассмотрена возможность применения такого электронного документа для оптимизации учебного процесса в техническом университете при выполнении лабораторного практикума по курсу общей физики. Предложена методика его использования для обеспечения индивидуального подхода в обучении и применения разнообразной экспериментальной базы: от классического оборудования до цифровых лабораторий. Проведен анализ направлений совершенствования подобного интерактивного электронного документа с целью развития информационно-технологической компетентности студентов технического университета. Статтю присвячено розгляду змісту конструкту «флеш-зошит», визначенню його властивостей і можливих компонентів. Наведено приклади деяких етапів програмування компонентів авторського флеш-зошита. Розглянуто можливість застосування такого електронного документа для оптимізації навчального процесу в технічному університеті під час виконання лабораторного практикуму з курсу загальної фізики. Запропоновано методику його використання для забезпечення індивідуального підходу у навчанні і застосування різноманітної експериментальної бази: від класичного обладнання до цифрових лабораторій. Проведено аналіз напрямів його вдосконалення з метою розвитку інформаційно-технологічної компетентності студентів технічного університету. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-02-24
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1006
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 39, No 1 (2014); 264-274
Информационные технологии и средства обучения; Vol 39, No 1 (2014); 264-274 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 39, No 1 (2014); 264-274 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 39, No 1 (2014); 264-274 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1006/740
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Mykola A. Meleshko, Іryna A. Slіpukhіna, Іhor S. Chernetskyi, Yulyia V. Kubai
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|