Запис Детальніше

LISTENING SKILLS ACQUISITION BY USING WEB BASED METHODOLOGY FOR FOREIGN LANGUAGES LEARNING

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title LISTENING SKILLS ACQUISITION BY USING WEB BASED METHODOLOGY FOR FOREIGN LANGUAGES LEARNING
ОБРЕТЕНИЕ НАВЫКОВ АУДИРОВАНИЯ С ПОМОЩЬЮ WEB-ОРИЕНТИРОВАННОЙ МЕТОДИКИ ИЗУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ
НАБУТТЯ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ВЕБ-ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
 
Creator Kotsiuba, Roman B.
 
Subject strategy; methods; skills; сomputer assisted language learning; listening
стратегия; методы; навыки; CALL; аудированиe
стратегія; методи; навички; комп’ютерно-орієнтоване вивчення іноземних мов; аудіювання
 
Description The article presents Web-based CALL methods used in the study of foreign language. It is defined the role played by different strategies of listening. Classification of the strategies is described in details. The factors that affect the strategy of listening are defined through analysis of many researches. Using listening strategies helps students in foreign languages learning significantly. On the example of I. Ya. Horbachevskyy Ternopil State Medical University. it has been explored the strategies for professional foreign languages learning by future doctors.
В статье исследовано использование веб-ориентированной методики в процессе изучения иностранного языка. Определено, какую роль играют различные стратегии аудирования. Подробно охарактеризовано классификацию стратегий обучения, аудирование и применение компьютерно ориентированных средств в процессе изучения иностранного языка. В ходе анализа многих исследований определены факторы, которые влияют на стратегию аудирования. Использование стратегий аудирования существенно помогает студентам в изучении иностранного языка. На базе Тернопольского государственного медицинского университета им. И. Я. Горбачевского исследованы стратегии обучения, аудирование и применения компьютерно ориентированных средств в процессе изучения иностранного профессиональной медицинской лексики будущими врачами.
У статті досліджено використання веб-орієнтованої методики у вивченні іноземної мови. Визначено, яку роль наразі відіграють різні стратегії аудіювання. Детально охарактеризовано класифікацію стратегій навчання, аудіювання і застосування комп’ютерно орієнтованих засобів у процесі вивчення іноземної мови. У ході аналізу багатьох досліджень визначено фактори, які впливають на стратегію аудіювання. Використання стратегій аудіювання істотно допомагає студентам у вивченні іноземної мови. На базі Тернопільського державного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського досліджено стратегії навчання, аудіювання і застосування комп’ютерно орієнтованих засобів у процесі вивчення іноземної професійної медичної лексики майбутніми лікарями.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2016-01-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1306
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 50, No 6 (2015); 120-127
Информационные технологии и средства обучения; Vol 50, No 6 (2015); 120-127
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 50, No 6 (2015); 120-127
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 50, No 6 (2015); 120-127
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1306/990
 
Rights Copyright (c) 2015 Roman B. Kotsiuba
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0