Запис Детальніше

PRESENT-DAY VIEWS ON ETHICS OF AUTOMATED PEDAGOGICAL DIAGNOSTICS

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PRESENT-DAY VIEWS ON ETHICS OF AUTOMATED PEDAGOGICAL DIAGNOSTICS
СОВРЕМЕННЫЕ ВЗГЛЯДЫ НА ЭТИКУ АВТОМАТИЗИРОВАННОЙ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ДИАГНОСТИКИ
СУЧАСНІ ПОГЛЯДИ НА ЕТИКУ АВТОМАТИЗОВАНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ
СУЧАСНІ ПОГЛЯДИ НА ЕТИКУ АВТОМАТИЗОВАНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ
 
Creator Kolhatin, Oleksandr H.
 
Subject computer; pedagogical diagnostics; data gathering; ethics
компьютер; педагогическая диагностика; методы сбора данных; этика
комп’ютер; педагогічна діагностика; методи збору даних; етика
 
Description Views of education process participants on the ethics of automated pedagogical diagnostics are studied by questioning. Ethics requirements for design of the automated pedagogical diagnostics systems and possibilities of developing the methods of diagnostic data gathering are determined on the base of the obtained data.
Методом анкетирования проведено исследование взглядов участников образовательного процесса на этику автоматизированной педагогической диагностики. На основе анализа полученных данных определены требования к проектированию автоматизированных систем педагогической диагностики и возможности развития методов сбора данных с использованием информационно-коммуникационных технологий.
Методом анкетування проведено дослідження поглядів освітянської спільноти на етику автоматизованої педагогічної діагностики. На основі аналізу отриманих даних визначено вимоги до проектування автоматизованих систем педагогічної діагностики й можливості розвитку методів збору даних із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій.
Методом анкетування проведено дослідження поглядів освітянської спільноти на етику автоматизованої педагогічної діагностики. На основі аналізу отриманих даних визначено вимоги до проектування автоматизованих систем педагогічної діагностики й можливості розвитку методів збору даних із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-18
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/80
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 12, No 4 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 12, No 4 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 12, No 4 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 12, No 4 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/80/66
 
Rights Copyright (c) 2010 Oleksandr H. Kolhatin
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0