CONCEPTUAL APPROACHES TO THE OPEN EDUCATION TECHNOLOGIES AND DISTANCE LEARNING APPLICATION IN THE SYSTEM OF CUSTOMS OFFICERS PROFESSIONAL EDUCATION
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
CONCEPTUAL APPROACHES TO THE OPEN EDUCATION TECHNOLOGIES AND DISTANCE LEARNING APPLICATION IN THE SYSTEM OF CUSTOMS OFFICERS PROFESSIONAL EDUCATION
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ МИТНИКІВ КОНЦЕПТУАЛЬНЫЕ ПОДХОДЫ К ПРИМЕНЕНИЮ ТЕХНОЛОГИЙ ОТКРЫТОГО ОБРАЗОВАНИЯ И ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В СИСТЕМЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ ТАМОЖЕННИКОВ КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ МИТНИКІВ |
|
Creator |
Pavlenko, Olena O.
|
|
Subject |
distance learning; E-learning; PICARD; World Customs Organization; WCO Professional Standards; World Customs Centre of Learning
дистанционное обучение; E-learning; PICARD; Всемирная таможенная организация (ВТамО); Профессиональные стандарты ВТамО; Всемирный таможенный учебный центр дистанційне навчання; E-learning; PICARD; Професійні стандарти ВМО; Всесвітня митна організація; Всесвітній Митний Навчальний Центр |
|
Description |
The article deals with the analysis of the problems of open education and distance learning implementation for customs officers according to the international standards developed by the World Customs Organization (WCO). The prerogatives of distance learning system are described and the distance thematic courses for customs officers and private sector are presented in this article. Also author reveals the general information about the WCO Professional Standards implementation in the State Customs Service of Ukraine.
Стаття присвячена аналізу проблем запровадження відкритої освіти та дистанційного навчання митників згідно міжнародних стандартів, розроблених Всесвітньою митною організацією (далі — ВМО). У статті описуються також переваги системи дистанційного навчання ВМО та наводяться дистанційні тематичні курси для митників та приватного сектора. Подано загальну інформацію щодо імплементації в Державній митній службі України (далі — ДМСУ) Професійних стандартів ВМО. Статья посвящена анализу проблем внедрения открытого образования и дистанционного обучения таможенников в соответствии с международными стандартами, разработанными Всемирной таможенной организацией (далее — ВТамО). В статье описываются также преимущества системы дистанционного обучения ВТамО и представлены дистанционные тематические курсы для таможенников и частного сектора. Приводится общая информация об имплементации в Государственной таможенной службе Украины Профессиональных стандартов ВТамО. Стаття присвячена аналізу проблем запровадження відкритої освіти та дистанційного навчання митників згідно міжнародних стандартів, розроблених Всесвітньою митною організацією (далі — ВМО). У статті описуються також переваги системи дистанційного навчання ВМО та наводяться дистанційні тематичні курси для митників та приватного сектора. Подано загальну інформацію щодо імплементації в Державній митній службі України (далі — ДМСУ) Професійних стандартів ВМО. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-19
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/112
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 7, No 3 (2008)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 7, No 3 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 7, No 3 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 7, No 3 (2008) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/112/98
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Olena O. Pavlenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|