INFLUENCE OF INFORMATION TECHNOLOGY ON FORMING OF LOGICAL CULTURE OF THE FUTURE FOREIGN LANGUAGES TEACHERS
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
INFLUENCE OF INFORMATION TECHNOLOGY ON FORMING OF LOGICAL CULTURE OF THE FUTURE FOREIGN LANGUAGES TEACHERS
ВЛИЯНИЕ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ НА ФОРМИРОВАНИЕ ЛОГИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ФОРМУВАННЯ ЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ФОРМУВАННЯ ЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
|
Creator |
Lopatych, Ryta V.
|
|
Subject |
information technologies; levels and components of logical culture formation
информационные технологии; уровни и компоненты логической культуры інформаційні технології; рівні та компоненти сформованості логічної культури |
|
Description |
The “logical culture” phenomenon that is considered as a required component of practical training for the future foreign languages teachers is defined in the article; the influence of information technologies on the process of logical culture formation is studied as well. The levels of logical culture formation of future foreign languages teachers are specified as well as logical culture components are described for each level. It has been found that the rate of logical culture competence can be improved by implementation of educational information technologies.
В статье дано определение феномену “логическая культура”, который рассматривается как необходимый компонент профессиональной подготовки будущих учителей иностранных языков; изучается влияние информационных технологий на процесс формирования логической культуры. Представлены также уровни сформированности логической культуры будущих учителей иностранных языков и описаны для каждого из уровней компоненты логической культуры. Выяснено, что показатели владения логической культурой можно улучшить путем использования учебных информационных технологий. У статті визначено феномен “логічна культура”, яка розглядається як необхідний компонент професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови; вивчається вплив інформаційних технологій на процес формування логічної культури. Представлено також рівні сформованості логічної культури майбутніх учителів іноземної мови та описано для кожного з рівнів компоненти логічної культури. З’ясовано, що показники володіння логічною культурою можна покращити шляхом впровадження навчальних інформаційних технологій. У статті визначено феномен “логічна культура”, яка розглядається як необхідний компонент професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови; вивчається вплив інформаційних технологій на процес формування логічної культури. Представлено також рівні сформованості логічної культури майбутніх учителів іноземної мови та описано для кожного з рівнів компоненти логічної культури. З’ясовано, що показники володіння логічною культурою можна покращити шляхом впровадження навчальних інформаційних технологій. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-31
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/226
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 16, No 2 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 16, No 2 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 16, No 2 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 16, No 2 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/226/212
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Ryta V. Lopatych
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|