АНДРАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
АНДРАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ANDRAGOGICAL PRINCIPLES OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF NATURALLY SCIENTIFIC DISCIPLINES TEACHERS BY MEANS OF ICT АНДРАГОГИЧЕСКИЕ ПРИНЦИПЫ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ УЧИТЕЛЕЙ ЕСТЕСТВЕННОНАУЧНЫХ ДИСЦИПЛИН СРЕДСТВАМИ ИНФОРМАЦИОННО- КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ |
|
Creator |
Vorotnikova, Iryna P.
|
|
Subject |
професійний розвиток учителя; принципи навчання дорослих; ІКТ компетентність
teacher professional development; principles of studies of adults; ICT competence профессиональное развитие учителя; принципы обучения взрослых; ИКТ компетентность |
|
Description |
В статті розглядається професійний розвиток вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти згідно з андрогогічними принципами відповідно до розвитку інформаційної культури, ІКТ компетентності освітян: мотиви і потреби вчителів в використанні ІКТ ресурсів для професійного розвитку та сприйняття ними ІКТ як цінності, як засобу та середовища професійного розвитку, готовності до навчання з ІКТ як показником спроможності до професійного розвитку та саморозвитку засобами ІКТ, рівня сформованості ІКТ компетентності та основними напрямами її вдосконалення. Матеріали статті аналізують результати анкетування вчителів природничо-наукових дисциплін та окреслюють перспективи створення моделі професійного розвитку вчителів засобами ІКТ в післядипломній освіті.
In the article the professional development of teacher is examined in the system of pedagogical education in accordance to the principles of information culture development, teachers’ ICT competence: teachers’ motivation and necessities in the use of ICT resources for their professional development and perception by them ICT as values, as a mean and environment of their professional development, readiness to the ICT studies as possibility for their professional development, level of formation of ICT competence and basic directions to its perfection using ICT. Materials of the article analyze the results of questionnaire of naturally scientific disciplines teachers and outline the prospects of creation of model of teachers’ professional development by means of ICT. В статье рассматривается профессиональное развитие учителя в системе последипломного педагогического образования в соответствии с андрогогическими принципами, развитием информационной культуры, ИКТ компетентности педагогов: мотивы и потребности учителей в использовании ИКТ ресурсов для профессионального развития и восприятия ими ИКТ как ценности, как средства и среды профессионального развития, готовности к учебе ИКТ как показателем возможности к профессиональному развитию и саморазвитию средствами ИКТ, уровню формирования ИКТ компетентности и основными направлениями ее совершенствования. Материалы статьи анализируют результаты анкетирования учителей естественнонаучных дисциплин и определяют перспективы создания модели профессионального развития учителей средствами ИКТ в последипломном образовании. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-05-24
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/434
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 22, No 2 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 22, No 2 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 22, No 2 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 22, No 2 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/434/402
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Iryna P. Vorotnikova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|