МАСОВИЙ ВІДКРИТИЙ ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС: ПОНЯТТЯ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ СИСТЕМИ МВС
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МАСОВИЙ ВІДКРИТИЙ ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС: ПОНЯТТЯ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ СИСТЕМИ МВС
MASS OPEN ONLINE COURSES: CONCEPTS, FEATURES AND PROSPECTS OF THE USE IN EDUCATIONAL PROCESS OF MIA МАССОВЫЙ ОТКРЫТЫЙ ДИСТАНЦИОННЫЙ КУРС: ПОНЯТИЕ, ОСОБЕННОСТИ ПРОВЕДЕНИЯ И ПЕРСПЕКТИВЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ СИСТЕМЫ МВД |
|
Creator |
Bugaychuk, Konstyantyn L.
|
|
Subject |
навчальний процес; масовий відкритий дистанційний курс; конективізм
educational process; mass open online course; connectivism учебный процесс; массовый открытый дистанционный курс; коннективизм |
|
Description |
Оскільки освітні технології все більш поширюються через соціальні мережі та мобільні пристрої, виникають спроби знайти методики, які ґрунтуються на цих нових технологіях для поліпшення навчального процесу – масові відкриті дистанційні курси є одним з таких форматів. Автором статті проаналізована сутність та структура масових відкритих дистанційних курсів, а також особливості їх проведення. На підставі аналізу публікацій закордонних дослідників та власного досвіду сформульовані принципи побудови та діяльності учасників масових відкритих дистанційних курсів. Також у статті окреслені основні напрями застосування масових відкритих дистанційних курсів у освітній діяльності системи МВС України.
As educational technologies are more spread through social networks and mobile devices, there are attempts to find methods that are based on these new technologies to improve the educational process - the mass open online courses is one of these formats. The author of the article examines the nature and structure of the mass open online courses, as well as features of their conduct. Based on analysis of foreign publications and research experience there are formulated principles and activities of the participants of the mass open online courses. This article also outlines the main directions of application of the mass open online courses in the educational activities of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. Поскольку образовательные технологии все больше распространяются через социальные сети и мобильные устройства, возникают попытки найти методики, основанные на этих новых технологиях для улучшения учебного процесса – массовые открытые дистанционные курсы являются одним из таких форматов. Автором статьи проанализирована сущность и структура массовых открытых дистанционных курсов, а также особенности их проведения. На основе анализа публикаций зарубежных исследователей и собственного опыта, сформулированы принципы построения и деятельности участников массовых открытых дистанционных курсов. Также в статье определены основные направления применения массовых открытых дистанционных курсов в образовательной деятельности системы МВД Украины. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2012-01-10
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/551
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 26, No 6 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 26, No 6 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 26, No 6 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 26, No 6 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/551/452
|
|
Rights |
Copyright (c) 2012 Konstyantyn L. Bugaychuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|