Запис Детальніше

EXECUTION TIME AS A FACTOR OF THE TEST TASK QUALITY

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title EXECUTION TIME AS A FACTOR OF THE TEST TASK QUALITY
ДЛИТЕЛЬНОСТЬ ВЫПОЛНЕНИЯ КАК ОДИН ИЗ ПОКАЗАТЕЛЕЙ КАЧЕСТВА ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ
ЧАС ВИКОНАННЯ ЯК ОДИН ІЗ ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ
 
Creator Kolhatin, Oleksandr H.
 
Subject test; execution time; discrimination; computational experiment; accuracy
тест; длительность; параметр дифференцирующая способность; вычислительный эксперимент; точность
тест; час; роздільна здатність; обчислювальний експеримент; точність
 
Description Influence of the test tasks characteristics on the test results quality is researched with author’s method of computational experiments. This method is based on statistical tests and G. Rasch model. Criterion of the test results quality as the difference of probabilities of correct and incorrect ranking of the examinees is proposed. The dependence of this criterion on the discrimination parameter and the number of test items is studied according to the results of numerical experiments. The empirical function for the approximation of this data is suggested and used to propose the quality criterion that takes into account the duration of the item execution and the discrimination parameter of this item.
Проблема влияния характеристик тестовых заданий на точность результатов педагогического тестирования исследуется с помощью разработанной автором методики проведения вычислительных экспериментов, которая основана на методе статистических испытаний и модели Г. Раша. Предложено критерий качества результатов тестирования как разность вероятностей правильного и ошибочного ранжирования тестируемых. По результатам вычислительных экспериментов исследовано зависимость этого критерия от параметра разделяющей способности и количества заданий теста. Предложено эмпирическую функцию для аппроксимации полученных данных, на основе анализа которой рекомендовано критерий качества задания, учитывающий показатели длительности выполнения и дифференцирующей способности.
Проблема впливу характеристик тестових завдань на точність результатів педагогічного тестування досліджується за допомогою розробленої автором методики проведення обчислювальних експериментів, яка ґрунтується на методі статистичних випробувань і моделі Г. Раша. Запропоновано критерій якості результатів тестування як різницю ймовірностей правильного та помилкового ранжування тестованих. За результатами обчислювальних експериментів досліджено залежність цього критерію від параметра роздільної здатності й кількості завдань тесту. Запропоновано емпіричну функцію для апроксимації отриманих даних, аналіз якої дав змогу рекомендувати критерій якості завдання, що враховує показники часу виконання й роздільної здатності. 
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2012-11-07
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/723
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 31, No 5 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 31, No 5 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 31, No 5 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 31, No 5 (2012)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/723/554
 
Rights Copyright (c) 2012 Oleksandr H. Kolhatin
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0