ОСНОВНІ МОЖЛИВОСТІ ІНТЕРАКТИВНИХ КАРТ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГІДРОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ В ЕПОХУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФІЗИКО-ГЕОГРАФІЧНИХ КУРСАХ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСНОВНІ МОЖЛИВОСТІ ІНТЕРАКТИВНИХ КАРТ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГІДРОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ В ЕПОХУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФІЗИКО-ГЕОГРАФІЧНИХ КУРСАХ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
KEY FEATURES OF INTERACTIVE MAPS WHILE STUDYING HYDROLOGICAL CONCEPTS IN THE ERA OF INFORMATION TECHNOLOGY IN THE PRIMARY SCHOOL PHYSIOGRAPHIC COURSE ОСНОВНЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ ИНТЕРАКТИВНЫХ КАРТ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ГИДРОЛОГИЧЕСКИХ ПОНЯТИЙ В ЭПОХУ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ФИЗИКО-ГЕОГРАФИЧЕСКИХ КУРСАХ ОСНОВНОЙ ШКОЛЫ |
|
Creator |
Nadtoka, Viktor O.
|
|
Subject |
iнтерактивна карта; гідрологічні поняття; інформатизація
interactive map; hydrologic concepts; informatization интерактивная карта; гидрологические понятия; информатизация |
|
Description |
У даній статті охарактеризовано можливості інтерактивних карт у процесі формуванні гідрологічних понять у фізико-географічних курсах основної школи. Зроблено спробу знайти компромісне рішення у застосуванні інтерактивних карт в навчальному процесі, зважаючи на недостатню поширеність інтерактивних картографічних творів навчального характеру. Сформовано пропозицію, як можна підвищити ефективність формування гідрологічних понять, використовуючи інтерактивні карти вільного доступу, такі як GoogleMaps, GoogleEarth. Запропоновано модель створення учнівських інтерактивних карт відповідно запропонованої теми дослідження.
This paper describes the possibilities of interactive map in the formation of hydrological concepts while studying physiographic course in primary school. It was made an attempt to find a compromise in the use of interactive maps in the learning process, taking into account the lack of prevalence of interactive cartographic products for educational purpose. It is proposed the ways for increasing the efficiency of formation of hydrological concepts using free access interactive maps, such as Google Maps, Google Earth, as well as the model of students’ interactive maps creation. В данной статье охарактеризованы возможности интерактивных карт в процессе формировании гидрологических понятий в физико-географических курсах основной школы. Сделана попытка найти компромиссное решение в применении интерактивных карт в учебном процессе, учитывая недостаточную распространенность интерактивных картографических произведений учебного характера. Сформированo предложение как можно повысить эффективность формирования гидрологических понятий, используя интерактивные карты свободного доступа, такие как GoogleMaps, GoogleEarth. Предложена модель создания ученических интерактивных карт в соответствии с предложенной темой исследования. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-12-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1153
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 44, No 6 (2014); 116-123
Информационные технологии и средства обучения; Vol 44, No 6 (2014); 116-123 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 44, No 6 (2014); 116-123 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 44, No 6 (2014); 116-123 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1153/865
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Viktor O. Nadtoka
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|