МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ІНФОРМАТИКИ З МАТЕМАТИКОЮ ТА ФІЗИКОЮ У НАВЧАННІ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ІНФОРМАТИКИ З МАТЕМАТИКОЮ ТА ФІЗИКОЮ У НАВЧАННІ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА
INTERSUBJECT CONJUCTIONS OF INFORMATICS WITH MATHEMATICS AND PHYSICS FOR FUTURE ENGINEERS TRAINING МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ІНФОРМАТИКИ З МАТЕМАТИКОЮ ТА ФІЗИКОЮ У НАВЧАННІ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА МЕЖПРЕДМЕТНЫЕ СВЯЗИ ИНФОРМАТИКИ С МАТЕМАТИКОЙ И ФИЗИКОЙ ПРИ ОБУЧЕНИИ БУДУЩИХ ИНЖЕНЕРОВ |
|
Creator |
Horoshko, Yurii V.
Pokryshen, Dmytro A. |
|
Subject |
intersubject conjuctions; programme-pedagogical supporting; normative disciplines; future engineers training
міжпредметні; програмно-педагогічне; нормативні дисципліни; навчання майбутнього інженера межпредметные связи; программно-педагогическое обеспечение; нормативные дисциплины; обучение будущего инженера |
|
Description |
Інтеграційні процеси, які відбуваються в суспільстві, показують необхідність інтеграції різних предметних галузей, пов’язаних із теорією та практикою, із сучасними інформаційними технологіями. Проведено аналіз навчальних робочих програм різних нормативних дисциплін та показано необхідність вивчення програмно-педагогічного забезпечення для підвищення кваліфікації майбутніх фахівців інженерів.
Integration processes, which take place in society, show a necessity of integrations of different subjects, related to the theory and practice, with modern information technologies. The analysis of training programmes for different normative disciplines is conducted and the necessity of studying of programme – pedagogical supporting for future engineers advanced training is shown. Інтеграційні процеси, які відбуваються в суспільстві, показують необхідність інтеграції різних предметних галузей, пов’язаних із теорією та практикою, із сучасними інформаційними технологіями. Проведено аналіз навчальних робочих програм різних нормативних дисциплін та показано необхідність вивчення програмно-педагогічного забезпечення для підвищення кваліфікації майбутніх фахівців інженерів. Интеграционные процессы, которые проходят в обществе, показывают необходимость интеграции разных предметных областей, связанных с теорией и практикой, с современными информационными технологиями. Проведен анализ учебных рабочих программ нормативных дисциплин и показана необходимость изучения программно-педагогического обеспечения для повышения квалификации будущих специалистов инженеров. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-07-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/17
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 9, No 1 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 9, No 1 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 9, No 1 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 9, No 1 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/17/9
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Yurii V. Horoshko, Dmytro A. Pokryshen
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|