THEORETICAL ASPECTS OF DEVELOPMENT OF INFORMATION AND TECHNOLOGICAL COMPETENCES OF FUTURE MATHEMATICS TEACHERS
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THEORETICAL ASPECTS OF DEVELOPMENT OF INFORMATION AND TECHNOLOGICAL COMPETENCES OF FUTURE MATHEMATICS TEACHERS
ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ РАЗВИТИЯ ИНФОРМАЦИОННО-ТЕХНОЛОГИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ МАТЕМАТИКИ ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ |
|
Creator |
Prilutska, Nataliia S.
|
|
Subject |
information and communication technologies; competence; information competence; information and technological competence
информационно-коммуникационные технологии; компетентность; информационная компетентность; информационно-технологическая компетентность інформаційно-комунікаційні технології; компетентність; інформаційна компетентність; інформаційно-технологічна компетентність |
|
Description |
The article deals with the specific peculiarities of new information technologies implementation in the process of future mathematics teachers training which facilitate development of required practical skills, extend interest in teaching material, make learning more effective and personalized. It discloses notions of information and information and technological competences, contemplates theoretical aspects of their formation.
В статье рассмотрены особенности использования новых информационных технологий в обучении будущих учителей математики, которые помогают развить необходимые практические навыки, увеличивают интерес к учебному материалу, позволяют сделать учебный процесс эффективным и индивидуализированым. Раскрыто понятие информационной и информационно-технологической компетентностей, рассмотрены теоретические аспекты их формирования. У статті розглянуто особливості використання нових інформаційних технологій у навчанні майбутніх учителів математики, які допомагають розвинути необхідні практичні навички, збільшують інтерес до навчального матеріалу, дозволяють зробити навчальний процес ефективним та індивідуалізованим. Розкрито поняття інформаційної та інформаційно-технологічної компетентностей, висвітлено теоретичні аспекти їх формування. У статті розглянуто особливості використання нових інформаційних технологій у навчанні майбутніх учителів математики, які допомагають розвинути необхідні практичні навички, збільшують інтерес до навчального матеріалу, дозволяють зробити навчальний процес ефективним та індивідуалізованим. Розкрито поняття інформаційної та інформаційно-технологічної компетентностей, висвітлено теоретичні аспекти їх формування. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-03
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/42
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 10, No 2 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 10, No 2 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 10, No 2 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 10, No 2 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/42/28
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Nataliia S. Prilutska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|