Запис Детальніше

USAGE OF MULTIMEDIA TECHNOLOGIES IN TRAINING OF HIGHER EDUCATIONAL STUDENT

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title USAGE OF MULTIMEDIA TECHNOLOGIES IN TRAINING OF HIGHER EDUCATIONAL STUDENT
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ МУЛЬТИМЕДИЙНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПОДГОТОВКЕ СТУДЕНТОВ ВУЗОВ
ПРО ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ (У ВНЗ)
ПРО ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ (У ВНЗ)
 
Creator Ryzhenko, Svitlana S.
 
Subject multimedia technology; multimedia presentations; information technology; electronic books; animation; video
мультимедийные технологии; мультимедийные презентации; информационные технологии; электронные учебники; анимация; видеоролики
мультимедійні технології; мультимедійні презентації; інформаційні технології; електронні підручники; анімація; відеоролики
 
Description The article deals with the sensibility of multimedia means of education usage in different types of classes (lectures, practical, seminars and laboratory work). Recommendations as for the giving lectures on the basis of multimedia means of education are given. The article also presents the analysis of the students’ level comprehension of the material presented in a multimedia format.
В статье раскрываются вопросы целесообразности использования мультимедийных средств образования на разных типах занятий (лекции, практические, семинарские и лабораторные работы). Даются рекомендации по поводу проведения лекционных занятий с использованием мультимедиа. Также проводится анализ результатов освоения студентами материала, представленного в мультимедийной форме.
У статті розкриваються питання доцільності використання мультимедійних засобів навчання на різних типах занять (лекційні, практичні, семінарські та лабораторні роботи). Даються рекомендації щодо проведення лекційних занять з використанням мультимедія. Також проводиться аналіз результатів засвоєння студентами матеріалу, поданого в мультимедійній формі.
У статті розкриваються питання доцільності використання мультимедійних засобів навчання на різних типах занять (лекційні, практичні, семінарські та лабораторні роботи). Даються рекомендації щодо проведення лекційних занять з використанням мультимедія. Також проводиться аналіз результатів засвоєння студентами матеріалу, поданого в мультимедійній формі.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-04
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/59
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 11, No 3 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 11, No 3 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 11, No 3 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 11, No 3 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/59/45
 
Rights Copyright (c) 2010 Svitlana S. Ryzhenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0