Запис Детальніше

ДОБІР КОМП'ЮТЕРНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДОБІР КОМП'ЮТЕРНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
DISTANCE LEARNING COMPUTER SOFTWARE FOR THE ORGANIZATION OF THE POSTGRADUATE EDUCATION FOR INFORMATICS TEACHERS
ПОДБОР КОМПЬЮТЕРНОГО ПРОГРАММНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ ДЛЯ ОРГАНИЗАЦИИ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ОБРАЗОВАНИЯ УЧИТЕЛЕЙ ИНФОРМАТИКИ
ДОБІР КОМП'ЮТЕРНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
 
Creator Kovalska, Kateryna R.
 
Subject distance learning; computer software; systems for the management of the educational resources; teacher’s competence; post-graduate student
дистанционное обучение; компьютерное программное обеспечение; системы управления учебными ресурсами; компетентность учителя; последипломное педагогическое образование
дистанційне навчання; комп’ютерне програмне забезпечення; системи управління навчальними ресурсами; компетентність вчителя; післядипломна педагогічна освіта
 
Description <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:2.0cm 42.5pt 2.0cm 3.0cm; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> У статті визначено та охарактеризовано основні вимоги до дистанційних систем, що використовуються для забезпечення потреб навчального процесу; наведено низку безкоштовних систем управління навчальними ресурсами; зроблено порівняльний аналіз основних систем для визначення оптимальної дистанційної платформи до розвитку предметно-орієнтовної компетентності вчителів у післядипломній педагогічні освіті.
The main demands to the distance learning systems which are used for providing the needs of the studying process are defined and characterized in the article. There is also a list of free of charge systems for the management of the educational resources. A comparative analysis of the main systems has been done for determining the optimal distance learning platform for the development of the teachers’ subject-oriented competence in the postgraduate pedagogical education.
В статье определенны и охарактеризованы основные требования к дистанционным системам, которые используются для обеспечения потребностей учебного процесса; приведен ряд бесплатных систем управления учебными ресурсами; для определения оптимальной дистанционной платформы к развитию предметно-ориентированных компетентностей учителей в последипломной педагогическом образовании сделан сравнительный анализ основных систем.
У статті визначено та охарактеризовано основні вимоги до дистанційних систем, що використовуються для забезпечення потреб навчального процесу; наведено низку безкоштовних систем управління навчальними ресурсами; зроблено порівняльний аналіз основних систем для визначення оптимальної дистанційної платформи до розвитку предметно-орієнтовної компетентності вчителів у післядипломній педагогічні освіті.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/187
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 13, No 5 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 13, No 5 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/187/173
 
Rights Copyright (c) 2010 Kateryna R. Kovalska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0