MODELING CONCEPTION OF PROBED SYSTEMS FUNCTIONING
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
MODELING CONCEPTION OF PROBED SYSTEMS FUNCTIONING
МОДЕЛЬНОЕ ПРЕДСТАВЛЕНИЕ ФУНКЦИОНИРОВАНИЯ ИССЛЕДУЕМЫХ СИСТЕМ МОДЕЛЬНЕ ПОДАННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ДОСЛІДЖУВАНИХ СИСТЕМ МОДЕЛЬНЕ ПОДАННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ДОСЛІДЖУВАНИХ СИСТЕМ |
|
Creator |
Bykov, Valeriy Yu.
|
|
Subject |
system of education; probed systems; models of the probed system functioning; systems approach; task approach
система образования; исследуемые системы; модели функционирования исследуемой системы; системный подход; задачный поход система освіти; досліджувані системи; моделі функціонування досліджуваної системи; системний підхід; задачний підхід |
|
Description |
Determinations of the terms such as methods, mechanisms and technologies of the systems functioning are offered, their interdependence and interconditionality is described from positions of the systems and task approaches. On these bases the models of probed system functioning as some task system, in which are reflected both the features of modeling conception as forming and decisive parts of tasks (task approach) and the specific of presentation of functional providing subsystems (systems approach) are offered.
Приводятся значения терминов методы и способы, механизмы и технологии функционирования систем, предложены их определения, описана их взаимозависимость и взаимообусловленность с позиций системного и задачного подходов. На этих основаниях предложены модели функционирования исследуемой системы как некоторой задачной системы, в которой отображаются как особенности модельного представления формирующей и решающей частей задач (задачный подход), так и специфика представления функциональной и обеспечивающей подсистем (системный подход). Наведені тлумачення термінів методи і способи, механізми і технології функціонування систем, запропоновані їх означення, описана їх взаємозалежність і взаємообумовленість з позицій системного і задачного підходів. На цих підставах запропоновані моделі функціонування досліджуваної системи як деякої задачної системи, в якій відображаються як особливості модельного подання формувальної і розв’язувальної частин задач (задачний підхід), так і специфіка подання функціональної і забезпечувальної підсистем (системний підхід). Наведені тлумачення термінів методи і способи, механізми і технології функціонування систем, запропоновані їх означення, описана їх взаємозалежність і взаємообумовленість з позицій системного і задачного підходів. На цих підставах запропоновані моделі функціонування досліджуваної системи як деякої задачної системи, в якій відображаються як особливості модельного подання формувальної і розв’язувальної частин задач (задачний підхід), так і специфіка подання функціональної і забезпечувальної підсистем (системний підхід). |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-30
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/205
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 14, No 6 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 14, No 6 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/205/191
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Valeriy Yu. Bykov
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|