THEORETICAL-METHODOLOGICAL PROBLEMS OF CREATION OF INFORMATION EDUCATIONAL ENVIROMENT OF UKRAINE
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THEORETICAL-METHODOLOGICAL PROBLEMS OF CREATION OF INFORMATION EDUCATIONAL ENVIROMENT OF UKRAINE
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ ФОРМИРОВАНИЯ ИНФОРМАЦИОННОГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОСТРАНСТВА УКРАИНЫ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ |
|
Creator |
Zhuk, Yuriy O.
|
|
Subject |
education; information and communication technologies; information and communication environment; system analysis
образование; информационно-коммуникационные технологии; инфокоммуникационное пространство; системный анализ освіта; інформаційно-комунікаційні технології; інфокомунікаційний простір; системний аналіз |
|
Description |
In the paper on the bases of system-structural approach the theoretical and methodological problems of information educational space formation in Ukraine and the peculiarities of its influence on decomposition of education system are considered, the approaches of the studies of information and communication environment influence on the formation of the system of aims, the ways of activity and personal qualities of information resource user are determined.
В статье на основе системно-структурного подхода рассмотрены теоретико-методологические проблемы формирования информационного образовательного пространства Украины, особенности его влияния на декомпозицию системы образования, определены направления исследования воздействия инфокоммуникационного пространства на формирование системы целей, способов деятельности и личностных качеств пользователя информационного ресурса. У статті на основі системно-структурного підходу розглянуто теоретико-методологічні проблеми формування інформаційного освітнього простору України, особливості його впливу на декомпозицію системи освіти, визначено напрями дослідження впливу інфокомунікаційного простору на формування системи цілей, способів діяльності і особистісних якостей користувача інформаційного ресурсу. У статті на основі системно-структурного підходу розглянуто теоретико-методологічні проблеми формування інформаційного освітнього простору України, особливості його впливу на декомпозицію системи освіти, визначено напрями дослідження впливу інфокомунікаційного простору на формування системи цілей, способів діяльності і особистісних якостей користувача інформаційного ресурсу. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-09-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — рецензована стаття — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/253
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 3, No 2 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 3, No 2 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/253/239
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Yuriy O. Zhuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|