VIRTUAL EDUCATION IN SCIENTISTS’ RESEARCHES OF FOREIGN COUNTRIES
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
VIRTUAL EDUCATION IN SCIENTISTS’ RESEARCHES OF FOREIGN COUNTRIES
ВИРТУАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ В ИССЛЕДОВАНИЯХ ЗАРУБЕЖНЫХ УЧЕНЫХ ВІРТУАЛЬНА ОСВІТА У ДОСЛІДЖЕННЯХ ЗАРУБІЖНИХ ВЧЕНИХ |
|
Creator |
Lytvynova, Svitlana G.
|
|
Subject |
virtual classroom; virtual education; models of education; teaching forms; information and communication technologies; on-line teaching; teaching educational environment
виртуальный класс; виртуальное образование; формы обучения; информационно-комуникационные технологии; он-лайн обучение; обучающая среда віртуальний клас; віртуальна освіта; форми навчання; інформаційно-комунікаційні технології; On-line навчання; навчальне середовище; комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище |
|
Description |
New approaches to formation of information and communication educational environment for teachers of subjects are considered in the article as well as the reasons of virtual classes using for creation of pupils individual studying in general educational establishments are presented. There is analyzed the concept of on-line interactive educational environment defined by foreign scientists, its positive and negative characteristics, it is presented forms of activities while on-line education, perspectives of virtual education development, problems of on-line education introduction in the systems of education of foreign counties.
В работе рассмотрены новые подходы к формированию информационно- коммуникационной общеобразовательной среды для учителей-предметников, выявлены причины использования виртуальных классов учителями- предметниками для организации индивидуального обучения учеников в общеобразовательной школе. Проанализировано понятие он-лайн интерактивной учебной среды, которое встречается в научных трудах зарубежных ученых, выделены позитивные и негативные стороны он-лайн обучения, обобщены формы деятельности во время он-лайн обучения, очерчены перспективы развития виртуализации образования, обобщены проблемы внедрения он-лайн интерактивной учебной среды в системе образования зарубежных стран, проведено сравнение сетевого обучения, определены формы работы он-лайн, выявлены позитивные и негативные стороны обучения в виртуальных классах. У роботі розглянуто нові підходи до формування комп’ютерно орієнтованого навчального середовища вчителів-предметників, виявлені причини використання віртуальних класів для організації індивідуального навчання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах. Проаналізовано поняття On-line інтерактивного навчального середовища, яке зустрічається в наукових працях зарубіжних учених, виділені позитивні і негативні сторони On-line навчання, узагальнені форми On-line навчання, обґрунтовано перспективи розвитку віртуальної освіти, узагальнені проблеми впровадження On-line інтерактивного навчального середовища в систему освіти зарубіжних країн, визначено переваги і недоліки використання On-line навчання, причини розвитку On-line освіти, визначені основні форми роботи On-line, здійснено порівняння мережевого навчання учнів. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-07-04
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — рецензована стаття — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/439
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 23, No 3 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 23, No 3 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 23, No 3 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 23, No 3 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/439/409
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Svitlana G. Lytvynova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|