Запис Детальніше

ДІАГНОСТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕСТІВ, ЯКІ ФОРМУЮТЬСЯ ЗА МЕТОДОМ ВІДНОВЛЮВАНИХ ФРАГМЕНТІВ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДІАГНОСТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕСТІВ, ЯКІ ФОРМУЮТЬСЯ ЗА МЕТОДОМ ВІДНОВЛЮВАНИХ ФРАГМЕНТІВ
DIAGNOSTIC CHARACTERISTICS OF THE COMPUTER TESTS FORMED BY METHOD OF RESTORED FRAGMENTS
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОМПЬЮТЕРНЫХ ТЕСТОВ, ФОРМИРУЕМЫХ ПО МЕТОДУ ВОССТАНАВЛИВАЕМЫХ ФРАГМЕНТОВ
 
Creator Petkov, Oleksandr O.
 
Subject комп'ютеризований контроль знань; діагностика; валідність тесту; надійність тесту
the computerized control of knowledge; diagnostics; validity of the test; reliability of the test
компьютеризированный контроль знаний; диагностика; валидность теста; надежность теста
 
Description У статті розглянуто визначення валідності й надійності тестів, які формуються за методом відновлюваних фрагментів. Проаналізовано структуру контрольованого теоретичного матеріалу обмеженої галузі знань, мовних виразів, які описують предмети контролю, та надійності тесту. Наведено методику визначення найістотніших складових надійності розглянутих тестів: надійності кількісного визначення коефіцієнта засвоєння і технологічної надійності. Результати проведених педагогічних експериментів довели, що тести даного класу дозволяють з високою надійністю провадити контроль засвоєння теоретичного матеріалу на рівні відтворення в будь-якій галузі знань. Показано, що валідність тестів з відновлюваними фрагментами в основному обумовлюється ступенем структурування і методичною проробкою контрольованого матеріалу і може сягати наперед заданих показників, аж до рівня абсолютної валідності.
Definition of validity and reliability of tests which are formed by a method of restored fragments is considered in the article. The structure of the controlled theoretical material of limit field of knowledge, language expressions that describe the subject of control, and reliability of test, is analyzed. The technique of definition of the most important components of reliability of the considered tests is given: reliability of quantitative determination of coefficient of assimilation and technological reliability. Results of the lead pedagogical experiments have proved, that tests of the given class allow to make the control of mastering of a theoretical material over a level of reproduction in any field of knowledge with high reliability. It is shown, that validity tests with restored fragments basically caused by a degree of structurization and methodical study of a controllable material and can achieve beforehand set parameters, down to a level of absolute validity.
В статье рассмотрено определение валидности и надежности тестов, которые формируются по методу восстанавливаемых фрагментов. Проанализирована структура контролируемого теоретического материала ограниченной области знаний, языковых выражений, которые описывают предметы контроля, и надежности теста. Приведена методика определения наиболее важных составляющих надежности рассмотренных тестов: надежности количественного определения коэффициента усвоения и технологической надежности. Результаты проведенных педагогических экспериментов доказали, что тесты данного класса позволяют с высокой надежностью проводить контроль усвоения теоретического материала на уровне воспроизведения в любой области знаний. Показано, что валидность тестов с возобновляемыми фрагментами в основном обусловливается степенью структурирования и методической проработкой контролируемого материала и может достигать наперед заданных показателей, вплоть до уровня абсолютной валидности.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2013-03-05
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/779
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 33, No 1 (2013)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 33, No 1 (2013)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 33, No 1 (2013)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 33, No 1 (2013)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/779/582
 
Rights Copyright (c) 2013 Oleksandr O. Petkov
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0