ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТА ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТА ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
FEATURES OF THE USE OF COMPUTER AND INTERNET TECHNOLOGY IN THE WORKSHOPS ON LABOR TRAINING FOR SECONDARY SCHOOL PUPILS ОСОБЕННОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ КОМПЬЮТЕРНЫХ И ИНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОЦЕССЕ ПРАКТИЧЕСКИХ ЗАНЯТИЙ ПО ТРУДОВОМУ ОБУЧЕНИЮ УЧАЩИХСЯ ОСНОВНОЙ ШКОЛЕ |
|
Creator |
Bisirkin, Petro M.
|
|
Subject |
інформаційні технології; Інтернет-технологіі; трудове навчання
information technology; Internet technology; labor training информационные технологии; Интернет-технологии; трудовое обучение |
|
Description |
У статті розглядаються особливості використання Інтернет-технологій в процесі практичних занять з трудового навчання. Навчальними програмами передбачено вивчення різних технологій з використанням веб-ресурсів. Інформаційна мережа Інтернет пропонує значну кількість навчальних і пізнавальних матеріалів за формами і змістом, чим розширює наявні можливості учнів моделювати і досліджувати технологічні процеси і створювати власні вироби і проекти в рамках предмету «трудове навчання». Ефективне використання навчальних Інтернет-ресурсів залежить від наявності засобів ІКТ, їх технічного рівня, уміння користувачів продуктивно здійснювати пошук і використання потрібних навчальних і довідкових ресурсів на різних етапах навчального процесу.
The article discusses the features of the use of Internet technologies in the workshops on labor training in secondary school. Training programs include the study of various technologies using web resources. The Internet offers many different training and educational materials that expand the opportunities for students to model and explore the processes, create their own products and projects under the subject "Labor Training". The effective use of educational online resources depends on the availability of ICT, their technical level, the ability of users efficiently search and use them at various stages of the learning process. В статье рассматриваются особенности использования Интернет-технологий в процессе практических занятий по трудовому обучению. Учебными программами предусмотрено изучение различных технологий с использованием веб-ресурсов. Информационная сеть Интернет предлагает значительное количество учебных и познавательных материалов по формам и содержанию, чем расширяет имеющиеся возможности учащихся моделировать и исследовать технологические процессы и создавать собственные изделия и проекты в рамках предмета «Трудовое обучение». Эффективное использование учебных Интернет-ресурсов зависит от наличия средств ИКТ, их технического уровня, умения пользователей продуктивно осуществлять поиск и использование нужных учебных и справочных ресурсов на различных этапах учебного процесса. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-09-19
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/859
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 36, No 4 (2013); 18-26
Информационные технологии и средства обучения; Vol 36, No 4 (2013); 18-26 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 36, No 4 (2013); 18-26 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 36, No 4 (2013); 18-26 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/859/643
|
|
Rights |
Copyright (c) 2013 Petro M. Bisirkin
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|