ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ЕКОНОМІСТА
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ЕКОНОМІСТА
FORMING OF THE READINESS TO PROFESSIONAL ACTIVITY OF FUTURE ECONOMIST ФОРМИРОВАНИЕ ГОТОВНОСТИ К ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ БУДУЩЕГО ЭКОНОМИСТА |
|
Creator |
Havrutenko, Lesia A.
|
|
Subject |
готовність до професійної діяльності; професійна компетентність; інформаційно-комунікативна компетентність; професійні якості майбутнього економіста
readiness for professional activity; professional competence; information and communicative competence; professional quality of future economist готовность к профессиональной деятельности; профессиональная компетентность; информационно-коммуникативная компетентность; профессиональные качества будущего экономиста |
|
Description |
У статті визначено роль основних дефініцій, які впливають на формування готовності до професійної діяльності майбутніх економістів, уточнено понятійно-категоріальний апарат проведеного дослідження. Проаналізовано етапи формування професійної компетентності як процесу, що триває протягом усього професійного становлення, зокрема, формування професійних намірів і спрямованості, професійної підготовки, професіоналізації. Визначено складові професійної компетентності відповідно до структури діяльності. Охарактеризовано комплекс професійно значущих якостей майбутнього економіста, необхідних для успішної професійної діяльності.
The article defines the role of the main definitions that affect the formation of readiness for professional activity of future economists, clarified concepts and categories of the study. The stages of formation of professional competence as a process that continues throughout their professional development, including the formation of intentions and professional orientation, training, professional development are analyzed. It is defined the composition of professional competence according to the structure of activity, as well as the characteristic set of professionally significant qualities of future economist necessary for successful profession. В статье определена роль основных дефиниций, которые влияют на формирование готовности к профессиональной деятельности будущих экономистов, уточнено понятийно-категориальный аппарат проведенного исследования. Проанализированы этапы формирования профессиональной компетентности как процесса, который продолжается в течение всего профессионального становления, в частности, формирование профессиональных намерений и направленности, профессиональной подготовки, профессионализации. Определены составляющие профессиональной компетентности в соответствии со структурой деятельности. Охарактеризован комплекс профессионально значимых качеств будущего экономиста необходимых для успешной профессиональной деятельности. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2013-12-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/950
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 38, No 6 (2013); 53-62
Информационные технологии и средства обучения; Vol 38, No 6 (2013); 53-62 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 38, No 6 (2013); 53-62 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 38, No 6 (2013); 53-62 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/950/702
|
|
Rights |
Copyright (c) 2013 Lesia A. Havrutenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|