ОСНОВНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОГРАМНО-ІМІТАЦІЙНИХ ТРЕНАЖЕРІВ У СФЕРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСНОВНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОГРАМНО-ІМІТАЦІЙНИХ ТРЕНАЖЕРІВ У СФЕРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
MAIN DIRECTIONS OF THE DEVELOPMENT OF PROGRAM-IMITATING SIMULATORS TECHNOLOGY IN THE SPHERE OF MILITARY EDUCATION ОСНОВНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ РАЗВИТИЯ ТЕХНОЛОГИИ ПРОГРАММНО-ИМИТАЦИОННЫХ ТРЕНАЖЕРОВ В СФЕРЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ ВОЕННОСЛУЖАЩИХ |
|
Creator |
Shyshka, Oleh Yu.
|
|
Subject |
інформаційно-комунікаційні технології; програмно-імітаційні тренажери; професійна освіта військовослужбовців; тенденції освіти
information and communication technologies; software simulators; professional military education; education trends информационно-коммуникационные технологии; программно-имитационные тренажеры; профессиональное образование военнослужащих; тенденции образования |
|
Description |
Розглянуто проблему напрямів розвитку програмно-імітаційних тренажерів у професійній підготовці військовослужбовців. Окреслено теоретичні підходи до розуміння інформаційно-комунікаційних технологій навчання. З’ясовано сутнісні ознаки понять «програмно-імітаційний тренажер», «педагогічна технологія», «технологія навчання», «програмоване навчання». Проаналізовано вітчизняний, зарубіжний та міжнародний досвід використання програмно-імітаційних тренажерів у військово-освітній сфері. Наведено загальноосвітні тенденції впровадження інформаційно-комунікаційних технологій і визначено їх вплив на напрями розвитку технології програмно-імітаційних тренажерів військово-професійного спрямування.
The article considers the directions of software simulators development in the professional training of military personnel. It is outlined the theoretical approaches to understanding ICT training. The authors found out the essential features of the concepts of "software simulator", "educational technology", "technology of education", "programmed training". The article analyzes the domestic, foreign and international experience of using software simulators in the military education sphere. It presents the general trend of implementation of information and communication technologies and their impact on defined areas of development professional military software simulators. Рассмотрена проблема направлений развития программно-имитационных тренажеров в профессиональной подготовке военнослужащих. Определены теоретические подходы к пониманию информационно-коммуникационных технологий обучения. Выяснено сущностные признаки понятий «программно-имитационный тренажер», «педагогическая технология», «технология обучения», «программированное обучение». Проанализирован отечественный, зарубежный и международный опыт использования программно-имитационных тренажеров в военно-образовательной сфере. Приведены общеобразовательные тенденции внедрения информационно-коммуникационных технологий и определено их влияние на направления развития технологии программно-имитационных тренажеров военно-профессионального направления. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-09-01
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1101
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 42, No 4 (2014); 159-167
Информационные технологии и средства обучения; Vol 42, No 4 (2014); 159-167 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 159-167 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 159-167 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1101/821
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Oleh Yu. Shyshka
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|