ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВЕБІНАРІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У НЕФОРМАЛЬНІЙ ОСВІТІ ДОРОСЛИХ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВЕБІНАРІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У НЕФОРМАЛЬНІЙ ОСВІТІ ДОРОСЛИХ
FEATURES OF USING WEBINARS FOR DEVELOPMENT OF SPIRITUAL AND MORAL VALUES IN INFORMAL ADULTS EDUCATION ОСОБЕННОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ВЕБИНАРОВ ДЛЯ РАЗВИТИЯ ДУХОВНО-НРАВСТВЕННЫХ ЦЕННОСТЕЙ В НЕФОРМАЛЬНОМ ОБРАЗОВАНИИ ВЗРОСЛЫХ |
|
Creator |
Pichuhina, Iryna S.
|
|
Subject |
вебінар; духовно-моральні цінності; неформальна освіта; освіта дорослих; психологічне консультування; психологічний семінар
webinar; spiritual and moral values; non-formal education; adult education; psychological consultation; psychological seminar вебинар; духовно-моральные ценности; неформальное образование; образование взрослых; психологическое консультирование; психологический семинар |
|
Description |
Метою цієї роботи є розгляд особливостей застосування вебінарів для розвитку духовно-моральних цінностей в неформальній освіті дорослих. Актуалізація проблеми формування духовності пов’язана із сучасними вимогами до моральних якостей дорослих, що випливає з їх особливої функції в суспільстві щодо можливостей впливати на формування і становлення духовних цінностей підростаючого покоління. Проведення психолого-педагогічних семінарів, лекцій, консультацій для дорослих щодо особистих проблем, які виникають внаслідок непорозуміння або втрати головних моральних якостей людини, у режимі оn-line є актуальним і затребуваним. Формою такого спілкування пропонується розглянути вебінар як один з інструментів застосування інформаційно-комунікаційних технологій в неформальній освіті дорослих.
The purpose of this article is to examine the features of using webinars for the development of spiritual and moral values in the non-formal adult education. Actualization of the problem of spirituality formation is associated with the modern requirements to moral features of adults arising from their special social function of influence on the formation of spiritual values of younger generation. Conducting psychological and educational on-line workshops, lectures, consultations for adults arising from problems of misunderstanding or loss of key moral features is relevant and demanded. As a form of such interaction the webinar is suggested as an ICT-tool used in non-formal adults education. Целью данной работы является рассмотрение особенностей использования вебинаров для развития духовно-моральных ценностей в неформальном образовании взрослых. Актуализация проблемы формирования духовности связана с современными требованиями к моральным качествам взрослых, что следует из их особенной функции сообществе относительно возможностей влиять на формирование и становление духовных ценностей подрастающего поколения. Проведение психолого-педагогических семинаров, лекций, консультаций для взрослых относительно личных проблем, которые возникают вследствие непонимания или утраты главных моральных качеств человека, в режиме оn-line является актуальным и востребованным. Формой такого общения предлагается рассмотреть вебинар, как один из инструментов применения информационно-коммуникационных технологий в неформальном образовании взрослых. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-10-22
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1134
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 43, No 5 (2014); 94-103
Информационные технологии и средства обучения; Vol 43, No 5 (2014); 94-103 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 43, No 5 (2014); 94-103 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 43, No 5 (2014); 94-103 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1134/852
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Iryna S. Pichuhina
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|