Запис Детальніше

МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДО ВИКОРИСТАННЯ КВЕСТ-ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДО ВИКОРИСТАННЯ КВЕСТ-ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
TRAINING MODELS FOR TEACHERS IN THE SYSTEM OF POSTGRADUATE EDUCATION FOR USE OF QUEST TECHNOLOGY IN EDUCATIONAL ACTIVITIES
МОДЕЛЬ ПОДГОТОВКИ УЧИТЕЛЕЙ В СИСТЕМЕ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ К ИСПОЛЬЗОВАНИЮ КВЕСТ-ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
 
Creator Sokol, Iryna M.
 
Subject квест; квест-технологія; підготовка вчителів; модель
quest; quest- technology; teacher training model
квест; квест-технология; подготовка учителей; модель
 
Description У статті висвітлено один з аспектів педагогічного дослідження підготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти до впровадження квест-технології в освітню діяльність. Для підготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти необхідне будування сучасної моделі, як цілісного педагогічного процесу, яка б базувалась на основі провідних традицій педагогіки і сучасних педагогічних інновацій і допомогла вчителеві сформувати готовність до впровадження квест-технології у професійній діяльності. У цій статті представлено характеристику моделі підготовки вчителів, розкрито її концептуальну й методологічну основи, описано принципи і форми навчання, організаційно-педагогічні умови, розкриті основні компоненти моделі.
The article presents an aspect of pedagogical research training of teachers in the system of postgraduate education implementation quest technology in educational activities. To train teachers in the system of postgraduate education is necessary to create a modern model, as a holistic pedagogical process that would be based on the basis of the leading traditions of modern pedagogy and modern pedagogical innovation and helped the teacher to form a readiness for the introduction of technology in the quest in professional activity. There is presented the characteristic of model of teacher training, as well as revealed the conceptual and methodological foundations, principles and described learning, pedagogical conditions, the basic components of the model.
В статье представлен один из аспектов педагогического исследования подготовки учителей в системе последипломного педагогического образования к внедрению квест-технологии в образовательной деятельности. Для подготовки учителей в системе последипломного педагогического образования необходимо создание современной модели, как целостного педагогического процесса, которая бы базировалась на основе ведущих традиций педагогики и современных педагогических инноваций и помогла учителю сформировать готовность к внедрению квест-технологии в профессиональной деятельности. В данной статье представлена характеристика модели подготовки учителей, раскрыты ее концептуальная и методологическая основы, описаны принципы и формы обучения, организационно-педагогические условия, раскрыты основные компоненты модели.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2015-02-11
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
рецензируемая статья
Peer-reviewed Article
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1167
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 45, No 1 (2015); 169-175
Информационные технологии и средства обучения; Vol 45, No 1 (2015); 169-175
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 45, No 1 (2015); 169-175
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 45, No 1 (2015); 169-175
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1167/883
 
Rights Copyright (c) 2015 Iryna M. Sokol
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0