Запис Детальніше

SELF-LEARNING OF COMPUTER PROGRAMS FOR CONTROLLING TEST TASKS EXECUTION OF CALCULATED TYPE

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SELF-LEARNING OF COMPUTER PROGRAMS FOR CONTROLLING TEST TASKS EXECUTION OF CALCULATED TYPE
САМООБУЧАЕМОСТЬ КОМПЬЮТЕРНЫХ ПРОГРАММ КОНТРОЛЯ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВЫХ ЗАДАНИЙ РАСЧЕТНОГО ТИПА
САМОНАВЧАНІСТЬ КОМП'ЮТЕРНИХ ПРОГРАМ КОНТРОЛЮ ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ РОЗРАХУНКОВОГО ТИПУ
 
Creator Petkov, Oleksandr O.
 
Subject control of knowledge; test task; computer software; simulation modeling; the complexity of the tasks
контроль знаний; тестовое задание; компьютерная программа; имитационное моделирование; сложность заданий
контроль знань; тестове завдання; комп'ютерна програма; імітаційне моделювання; складність завдань
 
Description In this paper the theoretical model of self-learning based on the use of probability of incorrect assignments of the test for a computer program for monitoring the implementation of tests as the open form is suggested. The results of simulation modeling and pedagogical experiments conducted by using the developed program which implement the self-learning algorithm, are showed the validity of the theoretical model and the appropriateness using of self-learning control programs for differentiation efforts of students on the realization of these tests. The article’s submissions may be used for further studies of the self-training process of software that realize other types of tests and test development of knowledge control and ability based on them.
В работе для компьютерной программы контроля выполнения тестовых заданий расчетного типа открытой формы предложена теоретическая модель самообучения, основанная на использовании вероятности неверного выполнения заданий теста. Результаты имитационного моделирования и педагогических экспериментов, проведенных с использованием разработанной программы, реализующей алгоритм самообучения, показали обоснованность теоретической модели и целесообразность использования контролирующих самообучающихся программ для дифференцирования усилий студентов по выполнению заданий теста. Материалы статьи могут быть использованы для дальнейших исследований процесса самообучения компьютерных программ, реализующих тесты других типов и разработки тестов контроля знаний и умений на их базе.
У роботі для комп'ютерної програми контролю виконання тестових завдань розрахункового типу відкритої форми запропонована теоретична модель самонавчання, заснована на використанні ймовірності невірного виконання завдань тесту. Результати імітаційного моделювання й педагогічних експериментів, проведених з використанням розробленої програми, що реалізує алгоритм самонавчання, показали обґрунтованість теоретичної моделі й доцільність використання контролюючих програм, що самонавчаються, для диференціювання зусиль студентів по виконанню завдань тесту. Матеріали статті можуть бути використані для подальших досліджень процесу самонавчання комп'ютерних програм, що реалізують тести інших типів і розробки тестів контролю знань і вмінь на їхній базі.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2015-03-12
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
рецензируемая статья
Peer-reviewed Article
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1176
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 46, No 2 (2015); 71-80
Информационные технологии и средства обучения; Vol 46, No 2 (2015); 71-80
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 46, No 2 (2015); 71-80
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 46, No 2 (2015); 71-80
2076-8184
 
Language rus
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1176/900
 
Rights Copyright (c) 2015 Oleksandr O. Petkov
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0