Запис Детальніше

Роль вчителя у процесі виховання громадянина Нідерландів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/520/
 
Title Роль вчителя у процесі виховання громадянина Нідерландів
The role of a teacher in the process of educating a citizen of the Netherlands
 
Creator Гриценчук, О.О.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Останніми роками педагоги Європи виділили напрямок громадянського виховання як пріоритетний у галузі освіти. Виховання громадянина держави, Європи і, навіть, Всесвіту – актуальне питання сьогодення, яке стоїть перед сучасною педагогікою. Серед європейських країн Нідерланди -активний учасник Ради Європи, ООН, ЮНЕСКО і в тісній співпраці з іншими європейськими країнами бере участь у процесі розвитку теоретичної і практичної бази проблеми виховання громадянина.
Вчитель головна особа в процесі втілення ідей науковців в життєву практику. Важко переоцінити його роль у моральному, соціальному вихованні школяра, адже вихователь впливає на формування поглядів учнів та їх поведінку, і тим самим коригує процес формування майбутнього громадянина.
In recent years, Europe's educators have highlighted the direction of civic education as a priority in education. Education of a citizen of the state, of Europe and even of the Universe is an actual question of the present, which faces modern pedagogy. Among the European countries, the Netherlands, an active member of the Council of Europe, UN, UNESCO and in close cooperation with other European countries, takes part in the development of the theoretical and practical basis of the problem of educating a citizen.
Teacher is the main person in the process of realizing the ideas of scientists in life practice. It is difficult to overestimate his role in the moral, social education of a schoolboy, since the teacher influences the formation of the views of students and their behavior, and thus corrects the process of forming a future citizen.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2002
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/520/1/%D0%A0%D0%BE%D0%BB%D1%8C_%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F_%D1%83_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%9D%D1%96%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%96%D0%B2%202002.pdf
- Гриценчук, О.О. (2002) The role of a teacher in the process of educating a citizen of the Netherlands Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, 9. pp. 135-138. ISSN 2311-6382