Запис Детальніше

Оцінювання якості програмних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/619/
 
Title Оцінювання якості програмних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів
Quality Evaluation of Educational Software for Secondary Schools
 
Creator Жалдак, М.І.
Шишкіна, М.П.
Лапінський, В.В.
Скрипка, К.І.
Коваль, Т.І.
Співаковський, О.В.
Дем’яненко, В.М.
Лаврентьєва, Г.П.
Запорожченко, Ю.Г.
Пірко, М.В.
Когут, У.П.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37 Education
 
Description Монографія присвячена проблемам обґрунтування найбільш доцільних методів і організаційних форм оцінювання якості програмних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів України.
Висвітлено стан проблеми забезпечення загальноосвітніх закладів програмними засобами навчального призначення, відображено тенденції розвитку сучасних стандартів в галузі оцінювання якості засобів ІКТ. Визначено основні групи показників, що характеризують якість програмних засобів навчального призначення: психолого-педагогічні, ергономічні, техніко-технологічні, санітарно-гігієнічні. Проаналізовано методи досліджування якості: експертний, критеріальний, педагогічний експеримент та інші; виявлено особливості їх застосовування. Досліджено технологію сертифікації програмних засобів навчального призначення, обґрунтовано модель забезпечення якості програмної продукції для загальноосвітніх навчальних закладів.
Видання призначено для розробників освітньої політики в галузі засобів ІКТ, науковців, аспірантів, педагогічних працівників, викладачів та студентів ВНЗ.
The problems of justification of the most appropriate methods and organizational forms of quality evaluation of educational software for secondary schools of Ukraine are exposed in the book.
The current state of the problem of schools support with educational software, the maim trends of development of modern standards of quality evaluation of ICT are described. The main groups of indicators of quality of educational software are exposed, among them there are: psychological, pedagogical, ergonomical, technical, indicators of healthcare and safety. The methods of quality problems investigation such as: expert, expert-analytical, criterial, pedagogical experiment and other are described, the most important features of their application are revealed. Educational software certification technology is grounded, the model of software products for secondary schools quality assurance is proposed. The book is intended for educational policy makers, scholars, graduate students, teachers, professors and university students in the field of ICT.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2011
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/619/4/Ocin_Jakost_PZ.pdf
- Жалдак, М.І., Шишкіна, М.П., Лапінський, В.В. (orcid.org/0000-0002-2832-4774 <http://orcid.org/0000-0002-2832-4774>), Скрипка, К.І., Коваль, Т.І., Співаковський, О.В., Дем’яненко, В.М., Лаврентьєва, Г.П., Запорожченко, Ю.Г., Пірко, М.В. and Когут, У.П. (2011) Quality Evaluation of Educational Software for Secondary Schools Technical Report. Педагогічна думка, м. Київ, Україна.