Запис Детальніше

Моделі гармонізації мережних інструментів організації та інформаційно-технологічного підтримування навчально-пізнавальної діяльності

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/808/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/774/580
 
Title Моделі гармонізації мережних інструментів організації та інформаційно-технологічного підтримування навчально-пізнавальної діяльності
Models of Harmonizing of Network Tools of Organization and Information Technological Support of Learning and Cognitive Activity
 
Creator Спірін, О.М.
Дем’яненко, В.М.
Запорожченко, Ю.Г.
Шишкіна, М.П.
Дем’яненко, В.Б.
 
Subject 004.05 System and software quality
 
Description Висвітлено актуальні питання гармонізації мережних інструментів організації й інформаційно-технологічного підтримування навчально-пізнавальної діяльності учнів і студентів, що є суттєвою умовою підвищення ефективності навчальної взаємодії. Обґрунтовано найбільш доцільні шляхи раціонального добору і поєднання цих мережних інструментів на основі моделей глобального освітнього простору і розподіленого навчального середовища систем відкритої освіти. Здійснено аналіз моделей мережних інструментів відкритих педагогічних систем на базі мережі Інтернет; методичних систем електронного дистанційного навчання; бібліотечних систем наукового і навчального призначення; редагування публікацій в електронних журнальних системах. Обґрунтовано доцільність використання знаннєво-орієнтованих систем з метою гармонізації мережних інструментів у термінах вказаних моделей.
The topical problems of harmonization of network tools of organizational and information technological support of teaching and learning activities, being an essential cause of improving of efficiency of educational interaction are considered in the article. The most feasible ways of rational selection and combination of network tools for model-based global educational space and distributed learning environment of open education systems are proved. The analysis of the models of network tools of Internet-based open educational systems; methodical systems of e-learning, research and educational e-library systems; publication editing in electronic journal systems is made. Expediency of knowledge-based learning systems for harmonization of network tools in terms of these models is grounded.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/808/1/774-2539-1-PB.pdf
- Спірін, О.М. (orcid.org/0000-0002-9594-6602 <http://orcid.org/0000-0002-9594-6602>), Дем’яненко, В.М. (orcid.org/0000-0002-1469-8185 <http://orcid.org/0000-0002-1469-8185>), Запорожченко, Ю.Г., Шишкіна, М.П. and Дем’яненко, В.Б. (orcid.org/0000-0002-8040-5432 <http://orcid.org/0000-0002-8040-5432>) (2012) Models of Harmonizing of Network Tools of Organization and Information Technological Support of Learning and Cognitive Activity Information Technologies and Learning Tools, 6 (32).