Запис Детальніше

Система MOODLE як засіб розвитку предметних компетентностей учителів інформатики в умовах дистанційної післядипломної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/850/
 
Title Система MOODLE як засіб розвитку предметних компетентностей учителів інформатики в умовах дистанційної післядипломної освіти

 
Creator Колос, К.Р.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Система Moodle як засіб розвитку предметних компетентностей учителів інформатики в умовах дистанційної післядипломної освіти. – Рукопис.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті. – Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. – Київ, 2011.
Дисертаційне дослідження присвячене проблемі впровадження системи Moodle як засобу розвитку предметних компетентностей учителів інформатики в умовах дистанційної післядипломної освіти.
У роботі науково обґрунтовано теоретико-методологічні засади дистанційного навчання в контексті розвитку предметних компетентностей учителів. Виділено методичні основи використання системи Moodle як засобу розвитку предметних компетентностей учителів інформатики.
Розроблено й експериментально перевірено ефективність використання системи Moodle як засобу розвитку предметної компетентності вчителів інформатики в умовах дистанційної післядипломної освіти, що передбачає якісну розробку дистанційних курсів, потижневе планування навчальної діяльності, підтримку тьютора.
ion of Moodle System as the way of the development subjective competences of the teachers’ of Informatics in the cases of the distant postgraduate education.
In the work the theoretic-methodological bases of the distant education in the context of the development of the teachers’ subjective competences. The methodical bases of Moodle System usage as the way of the development of teachers’ of Informatics subjective competences.
The effectiveness of the usage of Moodle System as the way of the development of the teachers’ of Informatics subjective competences in the cases of the distant postgraduate education is developed and checked up experimentically. It provides the qualitative development of the distant courses, the weekly scheduling of the educational activity and the tutor’s support.
Key words: subjective competence, Moodle System, distant postgraduate education, teachers of Informatics.
Система Moodle как средство развития предметной компетентности учителей информатики в условиях дистанционного последипломного образования. – Рукопись.
Диссертация на соискание научной степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.10 – информационно-коммуникационные технологии в образовании. – Институт информационных технологий и средств обучения НАПН Украины. – Киев, 2011.
Диссертация посвящена проблеме внедрения системы Moodle как средства развития предметных компетенций учителей информатики в условиях дистанционного последипломного образования.
 
Date 2011-06-14
 
Type Thesis
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/850/1/Kolos_K_R_diser.pdf
Колос, К.Р. (2011) ["eprint_fieldopt_thesis_type_phd" not defined] thesis, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України.