Запис Детальніше

Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1117/
 
Title Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики
 
Creator Гриб'юк, О.О.
Жалдак, М.І.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
1 Philosophy. Psychology
37 Education
51 Mathematics
 
Description Розглядаються психолого-педагогічні вимоги впровадження комп’ютерно-орієнтованих систем навчання в навчальний процес з метою підвищення ефективності навчання математики в загальноосвітніх навчальних закладах. Значна увага приділяється проблемам створення сучасних ефективних систем навчання, в рамках яких дослідження традиційних психологічних проблем дозволяє уточнити ефективність певної системи навчання, зокрема особливості уваги і мислення учнів в умовах комп'ютеризованого навчання. Аналізуються принципи, на яких базується розвиток комп'ютерно-орієнтованих методичних систем навчання, методи дослідження ефективності використання комп'ютера в навчальному процесі, критерії визначення такої ефективності та фактори, від яких вона залежить.
 
Publisher НПУ імені М.П.Драгоманова
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1117/1/monografia-psih-ped-KOMS%2B.pdf
- Гриб'юк, О.О. and Жалдак, М.І. (2013) Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія. Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання (2).