Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/1117/
|
|
| Title |
Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики
|
|
| Creator |
Гриб'юк, О.О.
Жалдак, М.І. |
|
| Subject |
004 Computer science and technology. Computing. Data processing
1 Philosophy. Psychology 37 Education 51 Mathematics |
|
| Description |
Розглядаються психолого-педагогічні вимоги впровадження комп’ютерно-орієнтованих систем навчання в навчальний процес з метою підвищення ефективності навчання математики в загальноосвітніх навчальних закладах. Значна увага приділяється проблемам створення сучасних ефективних систем навчання, в рамках яких дослідження традиційних психологічних проблем дозволяє уточнити ефективність певної системи навчання, зокрема особливості уваги і мислення учнів в умовах комп'ютеризованого навчання. Аналізуються принципи, на яких базується розвиток комп'ютерно-орієнтованих методичних систем навчання, методи дослідження ефективності використання комп'ютера в навчальному процесі, критерії визначення такої ефективності та фактори, від яких вона залежить.
|
|
| Publisher |
НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/1117/1/monografia-psih-ped-KOMS%2B.pdf
- Гриб'юк, О.О. and Жалдак, М.І. (2013) Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія. Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання (2). |
|