Запис Детальніше

Інформаційно-комуникаційна компетентність учнів як аспект моніторингу (Досвід міжнародних порівняльних досліджень ОЕСP та IEA)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1356/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/issue/archive
 
Title Інформаційно-комуникаційна компетентність учнів як аспект моніторингу (Досвід міжнародних порівняльних досліджень ОЕСP та IEA)
Students' information аnd communication competence аs аn aspect оf monitoring (OEСD аnd IEA international comparative study experience)
Информационно-коммуникационная компетентность учеников как аспект мониторинга (Опыт международных сравнительных исследований ОЕСР и IEA)
 
Creator Гриценчук, О.О.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37 Education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті висвітлено досвід міжнародних організацій: Міжнародної асоціації оцінювання навчальних досягнень (The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA) та Організації з економічного спiвробiтництва та розвитку ОЕСР (Organisation for Economic Cooperation and Development - ОЕСБ) щодо моніторингових досліджень інформаційно-комунікаційної компетентності (ІК-компетентності) учнів загальноосвітніх навчальних закладів; подано аналіз загальних підходів до моніторингових досліджень ІК-компетентності учнів у країнах Європи на сучасному етапі. Визначено особливості, загальні тенденції та перспективні шляхи розвитку.
The article deals the experience of the The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA and the Organisation for Economic Cooperation and Development - OECD in monitoring studies of students' information and communication competence ( IC - competence ) of secondary schools, presented an analysis of common approaches to monitoring studies IC - competence of pupils in Europe at the present stage. There are identified peculiarities, common trends and future development.
В статье отражен опыт международных организаций: Международной ассоциации оценивания учебных достижений (The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA ) и Организации по экономическому сотрудничеству и развитию ОЭСР (Organisation for Economic Cooperation and Development - ОЕСБ) по мониторинговым исследованиям информационно - коммуникационной компетентности (ИК - компетентности) учащихся общеобразовательных учебных заведений; представлен анализ общих подходов к мониторинговым исследованиям ИК - компетентности учащихся в странах Европы на современном этапе. Определены особенности, общие тенденции и перспективные пути развития.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1356/1/958-3263-1-PB.pdf
- Гриценчук, О.О. (2013) Students' information аnd communication competence аs аn aspect оf monitoring (OEСD аnd IEA international comparative study experience) Інформаційні технології і засоби навчання, 6 (38). pp. 1-12.