Проблеми змісту і структури шкільних підручників з історії стародавнього світу (30pті – кінець 80pх років хх століття)
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/1939/
|
|
Title |
Проблеми змісту і структури шкільних підручників з історії стародавнього світу (30pті – кінець 80pх років хх століття)
|
|
Creator |
Мороз, Петро Володимирович
Мороз, Ірина Володимирівна |
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 93/94 History |
|
Description |
У статті розкривається процес створення шкільного підручника з історії стародавнього світу середини 30_х – кінця 80_х рр. ХХ ст. Встановлено,що зміст шкільних підручників історії стародавнього світу залежав від освітніх систем і зумовлювався суспільно-політичними, соціально_економічними і культурно-освітніми чинниками. In the article the process of creation of school textbook ancient history opens up in a period is the middle of 30th – the end of 80th a ХХ age. It is set that maintenance of schools textbooks of ancient history depended on the educational systems and was predetermined by social and political, socio_economic and culturaleducational factors. В статье раскрывается процесс конструирования школьного учебника по истории древнего мира в период середины 30-х – конца 80-х годов ХХ века. Установлено, что содержание школьных учебников истории древнего мира зависело от образовательных систем и предопределялось общественно_политическими, социально_экономическими и культурно-образовательными факторами. |
|
Publisher |
Інституту педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/1939/1/3_26.pdf
- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2011) Проблеми змісту і структури шкільних підручників з історії стародавнього світу (30pті – кінець 80pх років хх століття) Проблеми сучасного підручника, 1 (11). 527 -537. |
|