Запис Детальніше

Вплив міжнародних порівняльних досліджень якості освіти на реформування шкільництва у Федеративній Республіці Німеччині

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1951/
http://library.udpu.org.ua/library_files/poriv_ped_stydii/2013/visnuk_11.pdf
 
Title Вплив міжнародних порівняльних досліджень якості освіти на реформування шкільництва у Федеративній Республіці Німеччині
 
Creator Джурило, Аліна Петрівна
 
Subject 37 Education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Стаття присвячена результатам участі Німеччини у міжнародних порівняльних дослідженнях TIMSS та PISA у контексті впливу на реформування шкільної освіти. У статті описано етапи досліджень, у яких брала участь ФРН, рейтинг досягнень німецьких школярів та реакцію федерального уряду й суспільства на результати порівняльних досліджень, що забезпечили масштабні освітні реформи, які дали змогу за короткий проміжок часу значно покращити якість шкільної освіти.
 
Publisher ФОП Жовтий О.О.
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1951/1/%D0%92%D0%9F%D0%9B%D0%98%D0%92_%D0%9C%D0%86%D0%96%D0%9D%D0%90%D0%A0%D0%9E%D0%94%D0%9D%D0%98%D0%A5_%D0%9F%D0%9E%D0%A0%D0%86%D0%92%D0%9D%D0%AF%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%98%D0%A5_%D0%94%D0%9E%D0%A1%D0%9B%D0%86%D0%94%D0%96%D0%95%D0%9D%D0%AC_%D0%AF%D0%9A%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86_%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%98_%D0%9D%D0%90_%D0%A0%D0%95%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF_%D0%A8%D0%9A%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%98%D0%A6%D0%A2%D0%92%D0%90_%D0%A3_%D0%A4%D0%95%D0%94%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%9D%D0%86%D0%99_%D0%A0%D0%95%D0%A1%D0%9F%D0%A3%D0%91%D0%9B%D0%86%D0%A6%D0%86_%D0%9D%D0%86%D0%9C%D0%95%D0%A7%D0%A7%D0%98%D0%9D%D0%86.pdf
- Джурило, Аліна Петрівна (2013) Вплив міжнародних порівняльних досліджень якості освіти на реформування шкільництва у Федеративній Республіці Німеччині Порівняльно-педагогічні студії, 1 (15). pp. 76-83. ISSN 2306-5532