Вплив міжнародних порівняльних досліджень якості освіти на реформування шкільництва у Федеративній Республіці Німеччині
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/1951/
http://library.udpu.org.ua/library_files/poriv_ped_stydii/2013/visnuk_11.pdf |
|
Title |
Вплив міжнародних порівняльних досліджень якості освіти на реформування шкільництва у Федеративній Республіці Німеччині
|
|
Creator |
Джурило, Аліна Петрівна
|
|
Subject |
37 Education
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Стаття присвячена результатам участі Німеччини у міжнародних порівняльних дослідженнях TIMSS та PISA у контексті впливу на реформування шкільної освіти. У статті описано етапи досліджень, у яких брала участь ФРН, рейтинг досягнень німецьких школярів та реакцію федерального уряду й суспільства на результати порівняльних досліджень, що забезпечили масштабні освітні реформи, які дали змогу за короткий проміжок часу значно покращити якість шкільної освіти.
|
|
Publisher |
ФОП Жовтий О.О.
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/1951/1/%D0%92%D0%9F%D0%9B%D0%98%D0%92_%D0%9C%D0%86%D0%96%D0%9D%D0%90%D0%A0%D0%9E%D0%94%D0%9D%D0%98%D0%A5_%D0%9F%D0%9E%D0%A0%D0%86%D0%92%D0%9D%D0%AF%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%98%D0%A5_%D0%94%D0%9E%D0%A1%D0%9B%D0%86%D0%94%D0%96%D0%95%D0%9D%D0%AC_%D0%AF%D0%9A%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86_%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%98_%D0%9D%D0%90_%D0%A0%D0%95%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF_%D0%A8%D0%9A%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%98%D0%A6%D0%A2%D0%92%D0%90_%D0%A3_%D0%A4%D0%95%D0%94%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%9D%D0%86%D0%99_%D0%A0%D0%95%D0%A1%D0%9F%D0%A3%D0%91%D0%9B%D0%86%D0%A6%D0%86_%D0%9D%D0%86%D0%9C%D0%95%D0%A7%D0%A7%D0%98%D0%9D%D0%86.pdf
- Джурило, Аліна Петрівна (2013) Вплив міжнародних порівняльних досліджень якості освіти на реформування шкільництва у Федеративній Республіці Німеччині Порівняльно-педагогічні студії, 1 (15). pp. 76-83. ISSN 2306-5532 |
|