Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2132/
|
|
Title |
Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики
|
|
Creator |
Сухомлинська, Ольга Василівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
Розкривається феномен радянської психотехніки 1920-1930-х років; показано її бурхливий розвиток як складової комплексних науково-технічних дисциплін; визначено, що її теоретичним обгрунтуванням була функціональна психологія (рефлексологія), а головним інструментом - тестологія. Доведено, що провідною рисою радянської психотехніки стало дослідження питань розвитку професійно важливих якостей людини як вирішальних для правильної організації різних видів і типів праці. Автор розглядає ці процеси крізь призму завдань педагогічної науки і водночас головних завдань психотехніки - профорієнтації та профвідбору в освітніх закладах; показує причини і сам процес заборони психотехніки, а також висвітлює актуальність порушеної проблематики.
|
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2132/1/%D0%A1%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9E.%D0%92..pdf
- Сухомлинська, Ольга Василівна (2012) Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики Національна академія педагогічних наук України (1). pp. 107-125. |
|