Запис Детальніше

Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2132/
 
Title Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики
 
Creator Сухомлинська, Ольга Василівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Розкривається феномен радянської психотехніки 1920-1930-х років; показано її бурхливий розвиток як складової комплексних науково-технічних дисциплін; визначено, що її теоретичним обгрунтуванням була функціональна психологія (рефлексологія), а головним інструментом - тестологія. Доведено, що провідною рисою радянської психотехніки стало дослідження питань розвитку професійно важливих якостей людини як вирішальних для правильної організації різних видів і типів праці. Автор розглядає ці процеси крізь призму завдань педагогічної науки і водночас головних завдань психотехніки - профорієнтації та профвідбору в освітніх закладах; показує причини і сам процес заборони психотехніки, а також висвітлює актуальність порушеної проблематики.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2132/1/%D0%A1%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9E.%D0%92..pdf
- Сухомлинська, Ольга Василівна (2012) Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики Національна академія педагогічних наук України (1). pp. 107-125.