Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX – перша третина XX ст.)
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2362/
978-966-644-361-1 |
|
Title |
Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX – перша третина XX ст.)
|
|
Creator |
Сухомлинська, Ольга Василівна
Дічек, Наталія Петрівна Березівська, Лариса Дмитрівна Гупан, Нестор Миколайович Бондар, Людмила Семенівна Антонець, Наталія Борисівна Філімонова, Тетяна Віталіївна Антонець, Михайло Якович Куліш, Тетяна Іванівна Шевченко, Світлана Миколаївна |
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education 93/94 History |
|
Description |
У монографії розкрито розвиток диференційованого підходу до шкільного навчання як складного загальнопедагогічного і загальнодидактичного явища педагогічної дійсності кінця ХІХ - першої третини ХХ ст. як,, розширено усталені поняттєво-термінологічні й сутністі виміри його сприйняття з охопленням психологічних засад його реалізації, й соціалізаційних детермінт і суто педагогічних складників (диференціація як чинник і складова профільності навчання, диференціація як рушій створення науково-методичного забезпечення (програми, підручники, стандарти методична літератури і т. ін.). У монографії розкрито розвиток диференційованого підходу до шкільного навчання як складного загальнопедагогічного і загальнодидактичного явища педагогічної дійсності кінця ХІХ - першої третини ХХ ст. Розширено усталені поняттєво-термінологічні й сутнісні виміри його сприйняття з охопленням психологічних засад реалізації,соціалізаційних детермінт і суто педагогічних складників, тобто диференціація розкрита як чинник і складова навчального процесу у шкільних навчальних закладах України через відбиття у змісті освіти, у профільності навчання, у науково-методичному апараті тощо. Монографія буде корисною для впровадження у ВНЗ України з метою поглиблення фахової підготовки майбутніх учителів і викладачів. Її матеріали можуть бути використаними також у лекційній та методичній роботі Інститутів ППО України, у дослідженнях науковців, аспірантів, практикуючих працівників освіти. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Monograph
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2362/1/13-01_%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F.pdf
- Сухомлинська, Ольга Василівна, Дічек, Наталія Петрівна, Березівська, Лариса Дмитрівна (orcid.org/0000-0002-5068-5234 <http://orcid.org/0000-0002-5068-5234>), Гупан, Нестор Миколайович, Бондар, Людмила Семенівна, Антонець, Наталія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7772-9364 <http://orcid.org/0000-0002-7772-9364>), Філімонова, Тетяна Віталіївна, Антонець, Михайло Якович, Куліш, Тетяна Іванівна (orcid.org/0000-0001-8509-9190 <http://orcid.org/0000-0001-8509-9190>) and Шевченко, Світлана Миколаївна (2013) Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX – перша третина XX ст.) Project Report. Педагогічна думка, м. Київ, Україна. |
|