Запис Детальніше

Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX – перша третина XX ст.)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2362/
978-966-644-361-1
 
Title Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX – перша третина XX ст.)
 
Creator Сухомлинська, Ольга Василівна
Дічек, Наталія Петрівна
Березівська, Лариса Дмитрівна
Гупан, Нестор Миколайович
Бондар, Людмила Семенівна
Антонець, Наталія Борисівна
Філімонова, Тетяна Віталіївна
Антонець, Михайло Якович
Куліш, Тетяна Іванівна
Шевченко, Світлана Миколаївна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
93/94 History
 
Description У монографії розкрито розвиток диференційованого підходу до шкільного навчання як складного загальнопедагогічного і загальнодидактичного явища педагогічної дійсності кінця ХІХ - першої третини ХХ ст. як,, розширено усталені поняттєво-термінологічні й сутністі виміри його сприйняття з охопленням психологічних засад його реалізації, й соціалізаційних детермінт і суто педагогічних складників (диференціація як чинник і складова профільності навчання,
диференціація як рушій створення науково-методичного забезпечення (програми, підручники, стандарти методична літератури і т. ін.). У монографії розкрито розвиток диференційованого підходу до шкільного навчання як складного загальнопедагогічного і загальнодидактичного явища педагогічної дійсності кінця ХІХ - першої третини ХХ ст. Розширено усталені поняттєво-термінологічні й
сутнісні виміри його сприйняття з охопленням психологічних засад реалізації,соціалізаційних детермінт і суто педагогічних складників, тобто диференціація розкрита як чинник і складова навчального процесу у шкільних навчальних закладах України через відбиття у змісті освіти, у профільності навчання, у науково-методичному апараті тощо. Монографія буде корисною для впровадження у ВНЗ України з метою поглиблення фахової підготовки майбутніх учителів і викладачів. Її матеріали можуть бути використаними також у лекційній та методичній роботі Інститутів ППО України, у дослідженнях науковців, аспірантів, практикуючих працівників освіти.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2013
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2362/1/13-01_%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F.pdf
- Сухомлинська, Ольга Василівна, Дічек, Наталія Петрівна, Березівська, Лариса Дмитрівна (orcid.org/0000-0002-5068-5234 <http://orcid.org/0000-0002-5068-5234>), Гупан, Нестор Миколайович, Бондар, Людмила Семенівна, Антонець, Наталія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7772-9364 <http://orcid.org/0000-0002-7772-9364>), Філімонова, Тетяна Віталіївна, Антонець, Михайло Якович, Куліш, Тетяна Іванівна (orcid.org/0000-0001-8509-9190 <http://orcid.org/0000-0001-8509-9190>) and Шевченко, Світлана Миколаївна (2013) Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX – перша третина XX ст.) Project Report. Педагогічна думка, м. Київ, Україна.