Запис Детальніше

Психологічні особливості спілкування в навчально-виховному процесі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2430/
УДК:37.159.9:665.51
 
Title Психологічні особливості спілкування в навчально-виховному процесі
Психологічні особливості спілкування в навчально-виховному процесі
Психологические особенности общения в учебно-воспитательном процессе
 
Creator Гнатюк, Ольга Владиславівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37 Education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглядаються різні стилі спілкування. Велика увага приділяється впливу педагога на учнів, підкреслюється, що для ефективної організації спілкування у школі необхідно встановити дружній, позитивний контакт з учнями, за основу спілкування обрати особистісно-орієнтлваний стиль.
The nick coutaus dijfemw styles of communication. A great attention is paid to the influence personality of the tutor and his common job wish the pupils should be made for the effective communication you fuld use persoaulty-orientate style.
В статье рассматриваются различные стали общения. Большое значение уделяется влиянию педагога на учеников, подчеркивается. что для эффективной организации общения в школе необходимо установить дружеский, положительный контакт с учениками, за основу общения принять личностно-ориентированный стиль.
 
Publisher Рівненський державний гумнітарний університет
 
Date 2007
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2430/1/%D0%93%D0%BD%D0%B0%D1%82%D1%8E%D0%BA_%D0%9E..pdf
Гнатюк, Ольга Владиславівна (2007) Психологічні особливості спілкування в навчально-виховному процесі Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірннк наукових праць. Hayкові записки Рівненського державного гуманітарного університету, 38. pp. 119-121. ISSN 966-7281-08-8