Запис Детальніше

Гуманістичні цінності та етико-естетичні ідеї у педагогічній спадщині а. макаренка: сучасний погляд

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2521/
 
Title Гуманістичні цінності та етико-естетичні ідеї у педагогічній спадщині а. макаренка: сучасний погляд
Humanism values and aesthetically etiko-beautiful ideas in a pedagogical inheritance a. makarenko: modern look
 
Creator Філіпчук, Н.О.
 
Subject 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті висвітлюється актуальність гуманістичних цінностей та етично-естетичних ідей А. Макаренка в сучасному освітньому просторі. Акцентується на важливості культурологічного підходу у навчально-виховному процесі. Аналізуються погляди видатного педагога-новатора, якому на основі впровадження культурних надбань, етичних і естетичних норм вдалося створити гуманістичні навчально-виховні заклади і систему високоорганізованої демократії, яка навіть за тих умов народжувала дві значущі цінності – свободу і справедливість. А. Макаренко був переконаний, реалізуючи на практиці свої ідеї, що справжній учитель повинен турбуватися про завтрашню радість дитини, особистісний розвиток на віддалену перспективу. В цьому й полягає гуманістичний підхід педагога до навчання і виховання молодого покоління.
In the article actuality of humanism values lights up and ethics aesthetically beautiful ideas of A. Makarenko in modern educational space. Accented on importance of kul'turologichnogo approach in to educational-educate process. The looks of prominent teacher-innovator, to which on the basis of introduction of cultural acquisitions, ethics and aesthetically beautiful norms, it was succeeded to create humanism educational-educate establishments and system of the high-organized democracy, which even at those terms narodzhuvala two meaningful values – freedom and justice, are analysed. A. Makarenko was convinced, realizuyuchi in practice the ideas, that the real teacher must worry about tomorrow gladness of child, personality development on a remote prospect. Herein the humanism going of teacher consists near studies and education of the young generation.
 
Publisher Львівська політехніка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2521/1/%D0%93%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D1%86%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D1%83_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B9_%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D1%89%D0%B8%D0%BD%D1%96_%D0%90._%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B0.pdf
Філіпчук, Н.О. (2013) Humanism values and aesthetically etiko-beautiful ideas in a pedagogical inheritance a. makarenko: modern look Педагогіка і психологія професійної освіти (2). pp. 211-220.