Запис Детальніше

Задачі прикладного змісту з фізики у старшій школі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2526/
 
Title Задачі прикладного змісту з фізики у старшій школі
Applied Problems of Physics in upper secondary school
 
Creator Мельник, Ю.С.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description У навчально-методичному посібнику розкрито актуальні проблеми прикладної спрямованості фізики. Обґрунтовано дидактичні вимоги до змісту фізичних задач прикладного характеру. Охарактеризовано загальні й часткові способи їх розв’язування.
Особливе місце в навчально-виховному середовищі загальноосвітньої школи належить формуванню фізичних знань, умінь і навичок, потрібних для розуміння природних, технічних та побутових явищ і процесів. Оволодіння основами фізичних теорій, набуття вмінь практичного використання знань для розв’язання виробничих завдань потребує оновлення змісту, форм і методів фізичної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах.
Відповідно до концепції фізичної освіти та Державного стандарту базової і повної середньої освіти в Україні посилено вимоги до розвитку наукового мислення учнів, прикладної спрямованості навчання, його професійної орієнтації.
Прикладна спрямованість фізики – це орієнтація змісту, методів і форм навчання на застосування законів фізики в техніці, суміжних науках, професійній діяльності, народному господарстві і побуті. Найефективніша реалізація прикладної спрямованості здійснюється у процесі розв’язування прикладних задач, що виникають поза курсом фізики і розв’язуються фізико-математичними методами. Розв’язування задач різних рівнів складності, породжених, як правило, певними виробничими потребами передбачає наповнення змісту курсу прикладними обчислювальними, експериментальними, дослідницькими та якісними задачами, практичними і лабораторними роботами тощо.
Розв’язування різних видів фізичних задач прикладного змісту у старшій школі сприяє забезпеченню міцного і свідомого оволодіння учнями системою фізичних знань, практичних умінь і навичок, усвідомленню того, як фізичні теорії, закони, закономірності застосовуються на практиці, впливають на розвиток техніки і народного господарства, підвищують ефективність виробничої діяльності кваліфікованих працівників.
Упровадження посібника сприятиме забезпеченню міцного оволодіння учнями системою фізичних знань, практичних умінь і навичок, усвідомленню того, як фізичні теорії, закони, закономірності застосовуються на практиці, впливають на розвиток техніки і народного господарства, підвищення ефективності виробничої діяльності кваліфікованого працівника.
Видання адресовано керівникам органів управління освітою, директорам загальноосвітніх навчальних закладів, учителям-практикам, студентам вищих педагогічних навчальних закладів.
In teaching aids solved urgent problems of applied physics orientation . The didactical requirements for the content of physical problems of applied nature . Characterized by general and partial ways of solving them .
A special place in the educational environment of secondary schools owned by the formation of physical knowledge and skills needed to understand the natural, industrial and consumer phenomena and processes. Mastering the basics of physical theories, practical skills acquisition of knowledge for solving production problems in need of updating content, forms and methods of physical education in secondary schools.
According to the concept of physical education and the State Standard of secondary education in Ukraine strengthened requirements for the development of scientific thinking , application oriented learning, their professional orientation.
Applied Physics focus - a focus of content, methods and forms of study on the application of the laws of physics in engineering, related sciences , careers , economy and everyday life. The most effective implementation of the application is made in the direction of the applied problems arising out of physics and resolved physical and mathematical methods. Solving different difficulty levels generated are usually specific production needs filling provides course content applied computational, experimental, and qualitative research tasks, practical and laboratory work, etc.
Solving different kinds of physical problems of application content in high school contributes to a strong and conscious mastery by students of physical knowledge, practical skills, understanding of how physical theories, laws, laws are applied in practice , affect the development of technology and the economy, increase the efficiency of production activities of skilled workers.
Implementation Guide will help ensure a strong mastery of the students of physical knowledge, practical skills, understanding of how physical theories, laws, laws are applied in practice, affect the development of technology and the economy, improving the efficiency of production activities of skilled workers.
The publication is addressed to the leaders of the education authorities, principals of secondary schools, teachers, practitioners, students of higher educational institutions.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2013
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2526/1/Melnik_posibnyk_2013.pdf
Мельник, Ю.С. (orcid.org/0000-0002-1268-6199 <http://orcid.org/0000-0002-1268-6199>) (2013) Applied Problems of Physics in upper secondary school Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-340-6