Запис Детальніше

Особливості реалізації компонентів підготовки викладачів до індивідуально-стильового проектування навчальних технологій

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2558/
http://roman-ania@ rambler.ru
 
Title Особливості реалізації компонентів підготовки викладачів до індивідуально-стильового проектування навчальних технологій
The characteristics of the implementation of training-of-trainers component to individually design school-educational technology
Особенности реализации компонентов подготовки преподавателей к индивидуально-стилевому проектированию учебных технологий
 
Creator Романова, Г.М.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті обґрунтовано й охарактеризовано такі компоненти підготовки викладачів до індивідуально-стильового проектування навчальних технологій: цільовий (система цілей підготовки), мотиваційний (методи та прийоми мотивування тих, хто навчається, до проектування навчальних технологій), змістовий (наочно-методичне забезпечення засвоєння знань та формування вмінь з проектування навчальних технологій), операційно-діяльнісний (методи, прийоми навчання), контрольно-регуляційний (зворотний зв’язок про результати підготовки), рефлексивний (забезпечення усвідомлення результатів підготовки та відповідної регуляції діяльності).
The article justified and described by such components of teacher training and individually-style design of learning technologies: target (system training purposes), motivational (methods and techniques of motivation of those studying in the design of educational technologies), substantial (visual-methodical provision of assimilation of knowledge and skills for designing educational technology), banking activity (methods, techniques and training), the control and regulation (feedback about the results of training), reflexive (ensuring awareness of the results of training and the appropriate regulation of activity).
В статье обоснованы и охарактеризованы такие компоненты подготовки преподавателей к индивидуально-стилевому проектированию учебных технологий: целевой (система целей подготовки), мотивационный (методы и приемы мотивирования учащихся к проектированию учебных технологий), содержательный (наглядно-методическое обеспечение усвоения знаний и формирования умений по проектированию учебных технологий), операционно-деятельностный (методы, приемы обучения), контрольно-регуляционный (обратная связь о результатах подготовки), рефлексивный (обеспечение осознания результатов подготовки и соответствующей регуляции деятельности).
 
Publisher НІЦ КІПУ
 
Date 2013-12
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2558/2/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8_%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%87%D1%96%D0%B2_%D0%B4%D0%BE_%D1%96%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9.pdf
Романова, Г.М. (2013) The characteristics of the implementation of training-of-trainers component to individually design school-educational technology Професійна освіта: проблеми і перспективи, 5 (5). pp. 83-88.