Запис Детальніше

Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2559/
378: 37.047
 
Title Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти
Teacher axiology in the modernization of vocational teacher education
 
Creator Калюжна, Т.Г.
 
Subject 001.8 Methodology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У монографії представлено результати наукового дослідження педагогічної аксіології як одного з методологічних орієнтирів модернізації професійно-педагогічної освіти; показано, що особистісний вимір педагогічної аксіології дозволяє унікальним чином, через ціннісні пріоритети в освіті, підкреслити центральне положення людини, її внутрішнього світу в педагогічній системі шляхом розгляду залежності стану освітньої сфери, її розвитку і перспектив від аксіосфери вчителя; обґрунтовано необхідність вивчення професійно-педагогічних аксіологічних орієнтирів як системоутворюючого компоненту не тільки смислової сфери особистості педагога, але й освітньої системи; розроблено типологію ціннісних орієнтацій в освітній сфері; визначено, що праксеологічний аспект педагогічної аксіології пов’язаний із суб’єктивним філософським розумінням якісного рівня професіоналізму і фахової зрілості педагога; розкрито пріоритети в структурі професійно-педагогічних ціннісних орієнтацій; експліковано технології розвитку аксіосфери майбутнього вчителя.
Матеріали монографії можуть бути використані в процесі подальшої розробки методології в галузі філософії освіти, педагогіки, психології, а також як нові тематичні напрямки окремо взятих соціогуманітарних дисциплін. Результати наукового дослідження можуть знайти своє застосування в програмах навчальних курсів післядипломної освіти, при розробці нормативних тем курсів філософії, викладанні окремих тем з філософії освіти, педагогіки та інших дисциплін.
The book presents the results of research teaching of values ​​as one of the methodological guidelines upgrading vocational teacher education shows that the personal dimension of teaching of values ​​allows a unique way, through value priorities in education, emphasize the central position of man, his inner world in educational system by considering the dependence state education sector, its development and prospects of axiosphere teacher, the necessity of studying vocational teacher axiological orientations as a system component not only semantic sphere of the individual teacher, but also the educational system , developed a typology of value orientations in education , states that praxiological pedagogical aspect of values associated with subjective quality of the philosophical understanding of professionalism and professional maturity teacher , reveals the priorities of the structure of vocational and educational value orientations ; explicate axiosphere technology of the future teacher.Materials monograph can be used in the further development of methodology in the field of philosophy of education , pedagogy, psychology, as well as new themes of individual humanities disciplines. The results of scientific research can find its application in the programs of postgraduate education courses , the development of regulatory topics courses philosophy, teaching selected topics in philosophy of education , pedagogy and other disciplines.
 
Publisher НПУ імені М.П.Драгоманова
National Pedagogical University M.P. Drahomanova
 
Date 2012-04-26
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2559/1/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F_%281%29.pdf
Калюжна, Т.Г. (2012) Teacher axiology in the modernization of vocational teacher education Project Report. National Pedagogical University M.P. Drahomanova, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова.