Запис Детальніше

Ґендерна освіченість вчителів – актуальна проблема педагогічної науки і практики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2563/
 
Title Ґендерна освіченість вчителів – актуальна проблема педагогічної науки і практики
The gender formed of teachers is the issue of the day of pedagogical science and practice
 
Creator Аніщенко, Олена Валеріївна
 
Subject 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
305 Gender studies
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Публікація містить аналіз проблеми гендерної освіченості педагогів. Обґрунтовано, що ґендерна освіченість є складовою моральності педагогічних кадрів, і передбачає сформованість ціннісних орієнтацій і установок, широких знань у поєднанні з потребою та вмінням використовувати їх у житті, що зумовлює активність життєвої позиції, сприяє формуванню власної соціальної активності та вихованців, спрямованої на утвердження у суспільстві толерантного ставлення до оточуючих, паритетності відносин, розвиток ґендерної культури особистості. Акцентовано увагу на необхідності впровадження диференційованого підходу до виховання хлопців і дівчат, обліку педагогом гендерних особливостей учнів, формування партнерських відносин між різностатевими суб'єктами педагогічного процесу.
The publication contains the analysis of problem of teaching of adults on production. The basic forms of preparation, retraining, in-plant training of working shots are described. Attention on the questions of the educational and methodical providing of professional preparation of adults on production is accented.
 
Publisher ТОВ ВД "ЕКМО"
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2563/1/%D0%90%D0%BD%D1%96%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
- Аніщенко, Олена Валеріївна (2011) The gender formed of teachers is the issue of the day of pedagogical science and practice Adult Education: theory, experience and prospects (3). pp. 202-210. ISSN 2308-6386