Запис Детальніше

Аксіогенез уявлень про професійний успіх

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2714/
 
Title Аксіогенез уявлень про професійний успіх

 
Creator Орлов, В.Ф.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті йдеться про зміни у ціннісних уявленнях людини, зокрема уявленнях про професійний успіх учнів і викладачів ПТНЗ, які ми розглядаємо як особливу форму активності у пошуках смислу життя, сенсів навчальної і професійної діяльності, характерну для професійного становлення у особистісному розвитку учнів ПТНЗ, майбутніх фахівців у різних галузях виробництва.
The article focuses on the changes in the value of human conceptions, particularly conceptions of students and vocational school teachers about professional success, which we consider as a special form of activity in the search for the meaning of life, meanings of educational and professional activities characteristic of personal development of pupils of the future experts in various industries.
В статье речь идет об изменениях в ценностных представлениях человека, в частности представлениях учащихся и преподавателей ПТУ, о профессиональном успехе, который мы рассматриваем как особую форму активности в поисках смысла жизни, смыслов учебной и профессиональной деятельности, характерной для личностного развития учащихся будущих специалистов в различных отраслях производства.
 
Publisher ІПТО НАПН України
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2714/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9E%D1%80%D0%BB%D0%BE%D0%B21.pdf
Орлов, В.Ф. (2014) In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали Звітної науково-практичної конференції (м. Київ, 24-25 березня 2014 р.). Т. 2 / Інститут професійно-технічної освіти НАПН Україн ІПТО НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 43-45.