Запис Детальніше

Структурування інформації в управлінні якістю підготовки кваліфікованих робітників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2765/
 
Title Структурування інформації в управлінні якістю підготовки кваліфікованих робітників
Структурирование информации в управлении качеством подготовки квалифицированніх рабочих
 
Creator Петренко, Лариса Михайлівна
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37.02 General questions of didactics and method
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У систему структурування інформації, що складає зміст освіти, окрім дидактичних принципів вчені включають джерела, чинники та критерії. Засоби, методи і форми навчання повинні бути адекватні змісту. Завдяки інтегрованій взаємодії цих компонентів може здійснюватися професійна підготовка в змістовому та організаційному аспекті, а також цілісність процесу і результату відповідно до державного стандарту освіти на кожному рівні підготовки кваліфікованого робітника, що сприятиме підвищенню якості професійно-технічної освіти. Навчання як традиційне, так і з використанням сучасних інформаційних технологій, повинне сприяти не тільки формуванню знань, умінь і навичок учня, а й виступати важливішою умовою формування особистості, світоглядна спрямованість якої проявляється у розумінні й оцінюванні дійсності, в соціальній поведінці, вчинках, а головне – в її діяльності. Сучасні підходи до підготовки кваліфікованих робітників є свідченням того, що не можна говорити про непохитність і неможливість змін їх структури, адже все має розвиватися.
В систему структуризации информации, которая составляет содержание образования, кроме дидактичных принципов ученые включают источники, факторы и критерии. Средства, методы и формы обучения должны быть адекватны содержанию. Благодаря интегрированному взаимодействию этих компонентов может осуществляться профессиональная подготовка в смысловом и организационном аспекте, а также целостность процесса и результата в соответствии с государственным стандартом образования на каждом уровне подготовки квалифицированного рабочего, который будет способствовать повышению качества профессионально-технического образования. Обучение как традиционная, так и с использованием современных информационных технологий, должна способствовать не только формированию знаний, умений и навыков ученика, но и выступать в качестве более важного условия формирования личности, мировоззренческая направленность которой проявляется в понимании и оценке действительности, в социальном поведении, поступках, а главное - в ее деятельности. Современные подходы к подготовке квалифицированных рабочих являются свидетельством того, что нельзя говорить о непоколебимости и невозможности изменений их структуры, так как все должно развиваться.
 
Publisher ІМА-прес, Дніпропетровськ
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2765/1/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F_%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4_2011_Copy.pdf
Петренко, Лариса Михайлівна (2011) Структурирование информации в управлении качеством подготовки квалифицированніх рабочих Забезпечення якості освіти: теорія і практика: монографія. pp. 130-157. ISSN 978-966-331-436-5